Niepelnosprawni Praca - Oferty pracy dla osób niepełnosprawnych

Administracja biurowa
Administracja państwowa
Budownictwo, Geodezja
Doradztwo, Konsulting
Farmacja, Biotechnologia
Finanse i bankowość, Ekonomia
Grafika, Kreacja artystyczna, Fotografia
HR, Kadry
Informatyka
Inne
Instalacja, Utrzymanie, Serwis
Internet, E-commerce
Inżynieria, Konstrukcja, Technika
Kadra zarządzająca
Księgowość, Podatki, Controlling, Audyt
Logistyka, Zakupy, Transport
Marketing, Reklama, Promocja i PR
Media, Dziennikarstwo, Rozrywka, Kultura
Medycyna, Opieka zdrowotna
Motoryzacja
Nieruchomości, Architektura
Obsługa klienta, Call Center
Pracownik ochrony
Prawo
Produkcja, Praca fizyczna
Produkcja spożywcza
Rolnictwo, Ochrona środowiska
Sprzątaczki, Opiekunki, Gosposie
Sprzedaż, Handel
Szkolenia, Edukacja
Telekomunikacja
Tłumaczenia
Turystyka, Hotelarstwo, Gastronomia
Ubezpieczenia
Uroda
Wszystkie branże
Wszystkie lokalizacje
Miasto:
dolnośląskie
kujawsko-pomorskie
lubelskie
lubuskie
łódzkie
małopolskie
mazowieckie
opolskie
podkarpackie
podlaskie
pomorskie
śląskie
świętokrzyskie
warmińsko-mazurskie
wielkopolskie
zachodniopomorskie
zagranica

Podinspektor Ds. Technicznych (nr Ref. 147/dom4/24) K/m

2024-05-21 - 2024-06-04


Treść oferty pracy
Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy:Zobacz na mapie
Irysowa 19, 02-660 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckieZobacz na mapie
Zakres obowiązków:
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi: - współuczestniczy we wprowadzaniu wykonawcy na roboty. Współuczestniczy w odbiorze wykonanych robót; - w porozumieniu z kierownikiem rozlicza zadania inwestycyjne, remontowe i konserwacyjne Uczestniczy w komisjach poawaryjnych, sporządza protokoły szkód; - prowadzi sprawy związane z regresami z firm Ubezpieczeniowych; - prowadzi ewidencję zleceń zewnętrznych za usługi ogólnobudowlane -konserwacyjne i kominiarskie, przeglądy budowlane, opinie techniczne i ekspertyzy; - prowadzi książki obiektów budowlanych, dokonuje projektów wpisów o wykonanych remontach, przeglądach bądź wykonanej dokumentacji; - umawia komisje dotyczące oceny stanu technicznego budynku, przygotowuje projekty protokołów typowania robót, wspólnie z pozostałymi inspektorami dokonuje analizy kolejności i pilności robót; - w sposób uzgodniony z kierownikiem kieruje i zleca roboty do realizacji; - w uzgodnieniu z kierownikiem przygotowuje wnioski o wszczęcie działań zmierzających do udzielenia zamówienia publicznego; - na podstawie opracowanych dokumentacji kosztorysowo-przetargowych opracowuje opisy przedmiotów zamówień, a w razie potrzeby w uzgodnieniu z kierownikiem i inspektorami nadzoru inwestorskiego przygotowuje specyfikację techniczna wykonania i odbioru robót; - kompletuje dokumentację do przygotowania postępowań na ogłoszenie konkursów ofert na wykonanie remontów lub przebudów pustostanów, w tym uczestniczy w komisjach przetargowych; - przygotowuje pisma i wnioski o przyznanie środków na inwestycje i remonty; - wykonuje czynności z zakresu sprawozdawczości i prowadzenia rzeczonych zestawień i rejestrów wg bieżących potrzeb; - na podstawie informacji uzyskanych od inspektorów nadzoru inwestorskiego udziela terminowo odpowiedzi na skargi, wnioski i pisma, oraz prowadzenie spraw dotyczących ubezpieczeń i odszkodowań; - w porozumieniu z kierownikiem realizuje decyzje wydane przez Nadzór Budowlany, Sanepid, Inspekcję Pracy, Straż Pożarną i innych organów uprawnionych do wydawania decyzji mających związek z zadaniami statutowymi ZGN Mokotów.
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:
false
Wymiar etatu:
1
Zmianowość:
jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40.00
Data rozpoczęcia:
04.06.2024
Data zakończenia pracy:
Wynagrodzenie brutto:
od 5 500 PLN
System wynagradzania:
Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biurowej
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
średnie ogólnokształcące
Znajomość języków:
Zawód:
Pozostali pracownicy obsługi biurowej
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Własność lokali (ustawa), Pakiet MS Office, Prawo budowlane, Zamówienia publiczne
Staż pracy ogółem:
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: - obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych Dz. U. z 2022 r, poz.530), - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, - niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe, - wykształcenie średnie, - znajomość regulacji prawnych w zakresie: Ustawa Prawo budowlane, Ustawa o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego, Ustawa o gospodarce nieruchomościami, Ustawa o własności lokali, Ustawa o zamówieniach publicznych, KPA, - bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego Ms Office, klienta poczty Mozilla Thunderbird; - staż pracy - minimum 2 lata w przypadku osób ze średnim wykształceniem, staż pracy w przypadku osób z wyższym wykształceniem nie jest wymagany; Wymagania dodatkowe: mile widziane doświadczenie w branży technicznej budowlanej. Wynagrodzenie zasadnicze + dodatkowe wynagrodzenie roczne, nagrody jubileuszowe, premie uznaniowe, pakiet socjalny: wczasy pod gruszą, dofinansowanie do karnetów sportowych, kulturalno-rekreacyjnych, możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie. Wymagane dokumenty i oświadczenia: - życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej, - kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, - kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia, - podpisane oświadczenie o posiadanym obywatelstwie, - podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, - podpisane oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe, - podpisane oświadczenie o treści: Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej rekrutacji, - kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych. Osoby zainteresowane są proszone o złożenie kompletu dokumentów w terminie 14 dni od daty ukazania się ogłoszenia, tj. od dnia 21.05.2024 r. do dnia 04.06.2024 r. do godz. 15:00, w zamkniętej kopercie pod adresem: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, 02-660 Warszawa, ul. Irysowa 19, z dopiskiem: "Dział Kadr i Płac - Podinspektor ds. technicznych, nr ref. 147/DOM4/24". Wynagrodzenie zasadnicze + ddatkowe wynagrodzenie roczne, nagrody jubileuszowe, premie uznaniowe, pakiet socjalny: wczasy pod gruszą, dofinansowanie do karnetów sportowych, kulturalno-rekreacyjnych, możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie. Pełna tresć ogłoszenia 147/DOM4/24 znajduje się na stronie: https://mokotow.um.warszawa.pl/waw/zgn-mokotow/oferty-pracy
Wymagania Pożądane
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Wymagania Dodatkowe
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Dane pracodawcy
Pracodawca:
ZAKŁAD GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W DZIELNICY MOKOTÓW M. ST. WARSZAWY
Krótki opis działalności gospodarczej:
Adres www:
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Irysowa 19, 02-660 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckieZobacz na mapie
E-mail:
Język aplikacji:
polski
Wymagane dokumenty:
Szczegółowe informacje o ofercie nr 147/DOM4/24 znajdują się na stronie: https://mokotow.um.warszawa.pl/waw/zgn-mokotow/oferty-pracy
Sposób kontaktu / przekazania dokum.:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : 7:00-15:00
Pozostałe dane
Liczba miejsc pracy:
1
w tym dla niepełnosprawnych:
1
Data dodania:
21.05.2024
Data aktualizacji:
Data ważności:
04.06.2024
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy:
false
Przeznaczone dla osób niepełnosprawnych (finansowanie z PFRON):
NIE

Treść oferty mogła ulec zmianie. Zapoznaj się z najaktualniejszą wersją tutaj

Informacje o cookies