Miejsce pracy:Zobacz na mapie
Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckieZobacz na mapie
Zakres obowiązków:
dział wsparcia rodzinie - obsługa komputera , obsługa pakietów biurowych, rejestracja korespondencjji, uzupełnianie grafików pracy, realizacja rozeznnania rynku, przygotowywanie zamówień do zakupów, pomoc przy postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego poni zej 130000, archiwizacja dokumentacji, porządkowanie dokumentacji, kontakt telefoniczny z instytucjami zewnętrznymi, współpraca z pracownikami Ośrodka
dział Pomocy osobom w kryzysie bezdomności - przygotowywanie dokumentacji do archiwizacji i archiwizacja dokumentów, kopiowanie i przygotowywanie dokumentacji, porządkowanie dokumentacji jako załącznika do wysyłki do innych instytucji, numerowanie akt, sporządzanie prostych pism wg wzoru, sporządzanie notatek, kontakt telefoniczny z innymi instytucjami, współpraca z pracownikami Ośrodka
dział realizacji świadczeń i analiz - obsługa komputera, obsługa pakietów biurowych, analiza dokumentów pod kątem ustalania wysokości refundacji za przyznane świadczenia, opracowywanie pism do innych urzędów oraz przygotowywanie do wysyłki, wprowadzanie dokumentacji w zakresie realizowanych zadań służbowych, ścisła współpraca z innymi pracownikami, rozmowy telefoniczne z klientami zewnętrznymi i pracownikami innych urzędów
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:
false
Wymiar etatu:
1
Zmianowość:
jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40.00
Data rozpoczęcia:
01.08.2024
Data zakończenia pracy:
30.11.2024
Wynagrodzenie brutto:
od 5 600 PLN
System wynagradzania:
Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biurowej
Typ propozycji:
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
średnie ogólnokształcące
Znajomość języków:
polski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
obsługa komputera Pakiet MS OFFICE
Staż pracy ogółem:
Inne wymagania:
umiejętność komunikatywność, rzetelność, samodzielność, umiejętność analizy dokumentów i danych, wyszukiwanie danych, praca na dokumentach, umiejetność redagowania pism urzędowych, organizacja pracy,
Wymagania Pożądane
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Wymagania Dodatkowe
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Krótki opis działalności gospodarczej:
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Adres:Zobacz na mapie
Grochowska 171b, 04-111 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckieZobacz na mapie
Język aplikacji:
polski
Wymagane dokumenty:
cv, dowód osobisty
Sposób kontaktu / przekazania dokum.:
Treść oferty mogła ulec zmianie. Zapoznaj się z najaktualniejszą wersją tutaj