Niepelnosprawni Praca - Oferty pracy dla osób niepełnosprawnych

Administracja biurowa
Administracja państwowa
Budownictwo, Geodezja
Doradztwo, Konsulting
Farmacja, Biotechnologia
Finanse i bankowość, Ekonomia
Grafika, Kreacja artystyczna, Fotografia
HR, Kadry
Informatyka
Inne
Instalacja, Utrzymanie, Serwis
Internet, E-commerce
Inżynieria, Konstrukcja, Technika
Kadra zarządzająca
Księgowość, Podatki, Controlling, Audyt
Logistyka, Zakupy, Transport
Marketing, Reklama, Promocja i PR
Media, Dziennikarstwo, Rozrywka, Kultura
Medycyna, Opieka zdrowotna
Motoryzacja
Nieruchomości, Architektura
Obsługa klienta, Call Center
Pracownik ochrony
Prawo
Produkcja, Praca fizyczna
Produkcja spożywcza
Rolnictwo, Ochrona środowiska
Sprzątaczki, Opiekunki, Gosposie
Sprzedaż, Handel
Szkolenia, Edukacja
Telekomunikacja
Tłumaczenia
Turystyka, Hotelarstwo, Gastronomia
Ubezpieczenia
Uroda
Wszystkie branże
Wszystkie lokalizacje
Miasto:
dolnośląskie
kujawsko-pomorskie
lubelskie
lubuskie
łódzkie
małopolskie
mazowieckie
opolskie
podkarpackie
podlaskie
pomorskie
śląskie
świętokrzyskie
warmińsko-mazurskie
wielkopolskie
zachodniopomorskie
zagranica

Pracownik Ds. Kadr, Płac I Archiwizacji

2022-05-14 - 2022-06-10


Treść oferty pracy
Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy:Zobacz na mapie
Bolesława Chrobrego 7, 02-479 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckieZobacz na mapie
Zakres obowiązków:
Samodzielne sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych, prowadzenie dokumentacji płacowej i zasiłkowej, sporządzanie dokumentacji rozliczeniowej ZUS, deklaracji PIT i PFRON, sporządzanie raportów do GUS, ZUS, Urzędów Skarbowych i PFRON, obsługa egzekucji komorniczych i administracyjnych z wynagrodzeń pracowników, wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym, obsługa pracowników w zakresie bieżących spraw płacowych, prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników i kontrola dyscypliny pracy, prowadzenie akt osobowych pracowników oraz ewidencji kadrowych, przygotowywanie dokumentów do zawierania umów cywilno-prawnych (zlecenia, o dzieło) i prowadzenie ich ewidencji, prowadzenie gospodarki odzieżą roboczą, ochronną i sprzętem ochrony osobistej pracowników Zakładu, przygotowywanie i realizacja szkoleń oraz rozwoju zawodowego pracowników, prowadzenie oraz aktualizacja BIP, współpraca z placówkami świadczącymi usługi medycyny pracy, firmami szkoleniowymi itp., sporządzanie okresowych sprawozdań w zakresie zatrudniania i wynagradzania, udział w przygotowaniu projektu planu finansowego w zakresie zatrudniania i wynagradzania, sporządzanie wszelkich dokumentów księgowych z zakresu zatrudniania i wynagradzania, prowadzenie Zakładowej Składnicy Akt, wykonywanie innych czynności zleconych przez Kierownika Działu Organizacji i Kadr.
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:
false
Wymiar etatu:
1
Zmianowość:
jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40.00
Data rozpoczęcia:
13.05.2022
Data zakończenia pracy:
Wynagrodzenie brutto:
od 5 000 do 6 000 PLN
System wynagradzania:
Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biurowej
Typ propozycji:
Wymagania
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Pozostali pracownicy obsługi biurowej (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2)
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Staż pracy ogółem:
[cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2
Inne wymagania:
Wymagania: wykształcenie wyższe min. I stopnia w zakresie ZZL, administracji, finansów, rachunkowości lub wykształcenie średnie oraz min. 4 letni staż pracy w obszarze kadrowo-płacowym lub wyższe min. 2 letni staż pracy w obszarze kadrowo-płacowym; Umiejętności: znajomość obsługi programu Softhard ZSI Papierus SQL, doświadczenie zawodowe w jednostkach sektora finansów publicznych, umiejętności analityczne, samodzielność, komunikatywność, dobra organizacja czasu pracy; umiejętność pracy w zespole; umiejętność obsługi programu Płatnik, wymagania kompetencyjne: identyfikacja z urzędem, odpowiedzialność, sumienność, dyskrecja. Praca na stanowisku związana jest ze znajomością m. in. następujących aktów prawnych: ustawa o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawa o pracownikach samorządowych, ustawa Kodeks pracy, rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych, ustawa o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej, Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej w sprawie szczegółowych zasad udzielania urlopu wypoczynkowego, ustalania i wypłacania wynagrodzenia za czas urlopu oraz ekwiwalentu pieniężnego za urlop, rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2020r., ustawa o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych. Obowiązki: Samodzielne sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych, prowadzenie dokumentacji płacowej i zasiłkowej, sporządzanie dokumentacji rozliczeniowej ZUS, deklaracji PIT i PFRON, sporządzanie raportów do GUS, ZUS, Urzędów Skarbowych i PFRON, obsługa egzekucji komorniczych i administracyjnych z wynagrodzeń pracowników, wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym, obsługa pracowników w zakresie bieżących spraw płacowych, prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników i kontrola dyscypliny pracy, prowadzenie akt osobowych pracowników oraz ewidencji kadrowych, przygotowywanie dokumentów do zawierania umów cywilno-prawnych (zlecenia, o dzieło) i prowadzenie ich ewidencji, prowadzenie gospodarki odzieżą roboczą, ochronną i sprzętem ochrony osobistej pracowników Zakładu, przygotowywanie i realizacja szkoleń oraz rozwoju zawodowego pracowników, prowadzenie oraz aktualizacja BIP, współpraca z placówkami świadczącymi usługi medycyny pracy, firmami szkoleniowymi itp., sporządzanie okresowych sprawozdań w zakresie zatrudniania i wynagradzania, udział w przygotowaniu projektu planu finansowego w zakresie zatrudniania i wynagradzania, sporządzanie wszelkich dokumentów księgowych z zakresu zatrudniania i wynagradzania, prowadzenie Zakładowej Składnicy Akt, wykonywanie innych czynności zleconych przez Kierownika Działu Organizacji i Kadr. Osoby zainteresowane prosimy o złożenie osobiście w kancelarii Zakładu lub przesłanie pocztą kompletu dokumentów w terminie do dnia 10.06.2022 r. (decyduje data otrzymania przez ZGN) na adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy ul. Bolesława Chrobrego 7, 02-479 Warszawa (wejście od ul Milanowskiej 8A) z dopiskiem na kopercie: Oferta pracy nr sprawy OK.110.14.2022 [Kontakt: monikajakubowska@um.warszawa.pl; tel. 22 863-55-24]
Wymagania Pożądane
Wykształcenie:
wyższe (w tym licencjat)
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Wymagania Dodatkowe
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Dane pracodawcy
Pracodawca:
Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Warszawa Włochy
Krótki opis działalności gospodarczej:
Adres www:
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Bolesława Chrobrego 7, 02-479 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckieZobacz na mapie
Język aplikacji:
polski
Wymagane dokumenty:
Po uzgodnieniu z pracodawcą
Sposób kontaktu / przekazania dokum.:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Pozostałe dane
Liczba miejsc pracy:
1
w tym dla niepełnosprawnych:
1
Data dodania:
13.05.2022
Data aktualizacji:
Data ważności:
10.06.2022
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy:
false
Przeznaczone dla osób niepełnosprawnych (finansowanie z PFRON):
NIE

Treść oferty mogła ulec zmianie. Zapoznaj się z najaktualniejszą wersją tutaj
Dane kontaktowe
E-mail monikajakubowska@um.warszawa.pl

Informacje o cookies