Miejsce pracy:Zobacz na mapie
Białobrzeska 11, 02-379 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckieZobacz na mapie
Zakres obowiązków:
- Terminowe i wyczerpujące udzielanie odpowiedzi pisemnych, ustnych, telefonicznych- użytkownikom lokali na złożone wnioski, interwencje, skargi w szczególności w zakresie remontów, technicznego utrzymania zasobu;
- Organizowanie napraw, usuwania awarii, remontów i modernizacji budynków i budowli;
- Terminowe organizowanie obligatoryjnych kontroli budynków i budowli, zlecanie i odbiór zaleceń pokontrolnych;
- Sprawdzania pod względem formalnym i merytorycznym rozliczeń finansowych będących przedmiotem działania ZNT, w tym weryfikacja kosztorysów; nadzór nad porozumieniami remontowymi;
- Nadzór nad prawidłową realizacją umów, zleceń zawartych z wykonawcami na roboty budowalne, dokonywanie odbiorów robót, nadzór nad realizacją robót gwarancyjnych;
- Realizacja zadań związanych z przygotowaniem, odtworzeniem, aktualizacją i przechowywaniem dokumentacji technicznej;
- Sporządzanie kosztorysów na planowane roboty budowlane;
- Sporządzanie wniosków do wszczęcia procedury o zamówienie publiczne;
- Sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia;
- Terminowa realizacja zadań wynikających z planu rzeczowego zakładu;
- Kontrola stanu i sposobu prowadzenia dokumentacji technicznej będącej w posiadaniu administratorów budynków, w których m.st. Warszawy jest właścicielem i współwłaścicielem;
- Stałe podnoszenie wiedzy niezbędnej do właściwego wykonywania powierzonych zadań;
- Bieżąca współpraca z innymi działami Zakładu;
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:
false
Wymiar etatu:
1
Zmianowość:
jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40.00
Data rozpoczęcia:
01.09.2023
Data zakończenia pracy:
Wynagrodzenie brutto:
od 6 000 do 9 000 PLN
System wynagradzania:
Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biurowej
Typ propozycji:
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
średnie zawodowe, techniczne
Znajomość języków:
Zawód:
Pozostali pracownicy obsługi biurowej
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Kosztorysowanie, Pakiet MS Office, Obsługa komputera
Staż pracy ogółem:
Inne wymagania:
Wymagania:
- wykształcenie wyższe techniczne o specjalności ogólnobudowlanej oraz m.in. roczny staż pracy
na stanowisku związanym z obowiązkami wymienionymi wyżej lub wykształcenie średnie techniczne
i 3 lata stażu pracy na stanowisku związanym z wymienionymi obowiązkami,
- uprawnienia budowlane w specjalności ogólnobudowlanej,
- znajomość metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego z uwzględnieniem prawnych podstaw kosztorysowania,
- praktyczna znajomość kosztorysowania w programie Norma PRO oraz norm kosztorysowych,
- zdolność do pracy na wysokości (powyżej 3 metrów)
- znajomość regulacji prawnych z zakresu: prawa budowlanego i przepisów wykonawczych, gospodarki nieruchomościami, własności lokali, zamówień publicznych, samorządu terytorialnego, KPA, KC, ochrony danych osobowych
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
- obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych - biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie)
- obsługa komputera w zakresie MS Office (Word, Excel)
- umiejętności analityczne, odpowiedzialność, odporność na stres
Wymagania dodatkowe:
- kursy, szkolenia, studia podyplomowe pogłębiające wiedzę z zakresu wymaganego przy niniejszej rekrutacji
- doświadczenie zawodowe w administracji publicznej, w jednostkach samorządu terytorialnego,
- zdolności organizacyjne, obowiązkowość, systematyczność, zaangażowanie, dokładność, samodzielność
i zdyscyplinowanie, bezstronność, umiejętność stosowania odpowiednich przepisów, komunikatywność
i umiejętność pracy w zespole
- znajomość procedur administracyjnych i problematyki związanej z funkcjonowaniem administracji samorządowej, w tym zarządzeń Prezydenta m.st. Warszawy w zakresie zarządzania zasobem m.st. Warszawy.
*Pełna treść zgłoszenia oraz informacje dotyczące rekrutacji i wymaganych dokumentów: https://zgnochota.bip.um.warszawa.pl/menu_przedmiotowe/Rekrutacja oraz https://zgnochota.waw.pl/oferty-pracy
Wymagania Pożądane
Wykształcenie:
wyższe (w tym licencjat), techniczne
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Wymagania Dodatkowe
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Pracodawca:
Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
Krótki opis działalności gospodarczej:
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Adres:Zobacz na mapie
Białobrzeska 11, 02-379 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckieZobacz na mapie
Język aplikacji:
polski
Wymagane dokumenty:
- Podpisane odręcznie: curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej oraz list motywacyjny;
- Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;
- Kopie świadectw pracy lub innych dokumentów np. umowa zlecenie dokumentujących doświadczenie zawodowe wymagane przy rekrutacji, a w przypadku pozostawania nadal
w stosunku pracy zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające wymagany okres zatrudnienia;
- Kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje;
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.
o pracownikach samorządowych;
- Kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego (dotyczy osób nieposiadających obywatelstwa polskiego);
- Podpisane odręcznie oświadczenie o posiadanym obywatelstwie;
- Podpisane odręcznie oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu
za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- Podpisane odręcznie oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu
z pełni praw publicznych;
- Podpisana odręcznie klauzula o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji;
- Dokumenty sporządzone w języku obcym należy przetłumaczyć na język polski.
Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na w/w adres do dnia 19.07.2023 roku.
Sposób kontaktu / przekazania dokum.:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, inny
Treść oferty mogła ulec zmianie. Zapoznaj się z najaktualniejszą wersją tutaj