Miejsce pracy:Zobacz na mapie
Jana Pawła II 13, 00-826 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckieZobacz na mapie
Zakres obowiązków:
Główne zadania realizowane na stanowisku pracy:
1. Prowadzenie procesu rejestracji beneficjentów dofinansowań i refundacji w celu prawidłowej ewidencji i wypłaty dofinansowań oraz refundacji poprzez system informatyczny.
2. Prowadzenie korespondencji z beneficjentami zewnętrznymi w zakresie spraw związanych z przesłanymi dokumentami.
3. Weryfikacja i wprowadzanie do systemu informatycznego wniosków oraz innych dokumentów w celu ewidencji oraz dalszej obsługi.
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę w zastępstwie
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:
false
Wymiar etatu:
1
Zmianowość:
jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40.00
Data rozpoczęcia:
02.11.2023
Data zakończenia pracy:
Wynagrodzenie brutto:
od 4 500 do 5 400 PLN
System wynagradzania:
Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód:
pracownik biurowy
Typ propozycji:
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
średnie ogólnokształcące
Znajomość języków:
Zawód:
Pracownik biurowy
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Staż pracy ogółem:
Inne wymagania:
Wymogi konieczne
Wykształcenie: średnie
znajomość przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych ze szczególnym uwzględnieniem art. 25a, 25c, 26a-c tej ustawy,
umiejętność pracy samodzielnej oraz w zespole,
komunikatywność,
umiejętność pracy pod presją czasu,
odporność na stres,
dobra znajomość MS Office (Word, Excel).
Wymogi pożądane
Wykształcenie: wyższe, kierunek: administracja, zarządzanie
Staż pracy: minimum 1 rok pracy w administracji publicznej
znajomość przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. 2023, poz. 775, z późn. zm.).
Główne zadania realizowane na stanowisku pracy:
1. Prowadzenie procesu rejestracji beneficjentów dofinansowań i refundacji w celu prawidłowej ewidencji i wypłaty dofinansowań oraz refundacji poprzez system informatyczny.
2. Prowadzenie korespondencji z beneficjentami zewnętrznymi w zakresie spraw związanych z przesłanymi dokumentami.
3. Weryfikacja i wprowadzanie do systemu informatycznego wniosków oraz innych dokumentów w celu ewidencji oraz dalszej obsługi.
Szczegółowe informacje o ofercie znajdują się pod adresem: https://bip.pfron.org.pl/praca-w-funduszu/oferty-pracy/szczegoly/job/samodzielny-referent-ds-rynku-pracy-22//
Wymagania Pożądane
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Pakiet MS Office
Wymagania Dodatkowe
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Pracodawca:
Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych
Krótki opis działalności gospodarczej:
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Adres:Zobacz na mapie
Jana Pawła II 13, 00-826 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckieZobacz na mapie
E-mail:
Język aplikacji:
polski
Wymagane dokumenty:
Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, zawierający oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów niniejszego naboru oraz oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych, zgodnie ze wzorem zamieszczonym pod ogłoszeniem,
- kopie dokumentów potwierdzających poziom i kierunek wykształcenia,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie pozostałych wymogów naboru.
Sposób kontaktu / przekazania dokum.:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, inny - Szczegółowe informacje o ofercie znajdują się pod adresem: https://bip.pfron.org.pl/praca-w-funduszu/oferty-pracy/szczegoly/job/samodzielny-referent-ds-rynku-pracy-22/, Godziny : 8-16
Treść oferty mogła ulec zmianie. Zapoznaj się z najaktualniejszą wersją tutaj