Miejsce pracy:Zobacz na mapie
Włochowska 25/33, 02-336 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckieZobacz na mapie
Zakres obowiązków:
- prowadzenie sekretariatu Naczelnika Wydziału;
- sporządzanie listy obecności dla policjantów i pracowników Wydziału;
- kompletowanie i aktualizowanie zbioru aktów prawnych;
- sporządzanie kwartalnych wykazów spraw niezałatwionych;
- prowadzenie ewidencji urlopów wypoczynkowych, zwolnień lekarskich oraz czasu służby i pracy policjantów i pracowników Wydziału (obsługa programu SWOP);
- prowadzenie obsługi kancelaryjnej w wydziale poprzez przyjmowanie, rejestrowanie, przechowywanie, przekazywanie i przesyłanie dokumentów;
- przyjmowanie, weryfikowanie nadanej klasyfikacji dokumentacji spraw ostatecznie zakończonych, odnotowywanie w dziennikach kancelaryjnych oraz uczestniczenie przy klasyfikacji akt kat. B pod względem okresu przechowywania;
- rozliczanie policjantów i pracowników Wydziału z przydzielonych spraw i dokumentów służbowych w przypadku ustania stosunku pracy/służby, przeniesienia lub delegowania;
- uczestniczenie w pracach komisji ds. brakowania dokumentacji jawnej kat. BC oraz w pracach komisji inwentaryzacji dokumentów jawnych/niejawnych;
- współpraca z sekretariatami Sądów i Prokuratur w celu wymiany informacji;
- przestrzeganie tajemnicy prawnie chronionej.
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę w zastępstwie
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:
false
Wymiar etatu:
1
Zmianowość:
jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40.00
Data rozpoczęcia:
29.12.2023
Data zakończenia pracy:
28.12.2024
Wynagrodzenie brutto:
od 3 450 PLN
System wynagradzania:
Czasowo-premiowy ze staw. mies
Zawód:
sekretarka
Typ propozycji:
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
średnie ogólnokształcące
Znajomość języków:
Zawód:
Sekretarka
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Staż pracy ogółem:
Inne wymagania:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
- wykształcenie: średnie,
- umiejętności/kwalifikacje zawodowe:
- komunikatywność,
- współpraca,
- organizacja pracy własnej,
- interpretacja przepisów,
- umiejętność stosowania instrukcji kancelaryjnej,
- dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "POUFNE" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
w Komendzie Stołecznej Policji nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 roku do dnia 31 lipca 1990 roku pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 roku o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 roku lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 roku.
WYMAGANIA POŻĄDANE:
- wykształcenie: wyższe, preferowane o kierunku administracyjnym,
- doświadczenie zawodowe: 1 rok na podobnym stanowisku,
- umiejętności: obsługa komputera w zakresie pakietu Microsoft Office oraz Internetu
GŁÓWNE OBOWIĄZKI:
- prowadzenie sekretariatu Naczelnika Wydziału;
- sporządzanie listy obecności dla policjantów i pracowników Wydziału;
- kompletowanie i aktualizowanie zbioru aktów prawnych;
- sporządzanie kwartalnych wykazów spraw niezałatwionych;
- prowadzenie ewidencji urlopów wypoczynkowych, zwolnień lekarskich oraz czasu służby i pracy policjantów i pracowników Wydziału (obsługa programu SWOP);
- prowadzenie obsługi kancelaryjnej w wydziale poprzez przyjmowanie, rejestrowanie, przechowywanie, przekazywanie i przesyłanie dokumentów;
- przyjmowanie, weryfikowanie nadanej klasyfikacji dokumentacji spraw ostatecznie zakończonych, odnotowywanie w dziennikach kancelaryjnych oraz uczestniczenie przy klasyfikacji akt kat. B pod względem okresu przechowywania;
- rozliczanie policjantów i pracowników Wydziału z przydzielonych spraw i dokumentów służbowych w przypadku ustania stosunku pracy/służby, przeniesienia lub delegowania;
- uczestniczenie w pracach komisji ds. brakowania dokumentacji jawnej kat. BC oraz w pracach komisji inwentaryzacji dokumentów jawnych/niejawnych;
- współpraca z sekretariatami Sądów i Prokuratur w celu wymiany informacji;
- przestrzeganie tajemnicy prawnie chronionej.
Praca w godz. 8:00-16:00.
Szczegółowe informacje dotyczące zakresu obowiązków, wymaganych dokumentów oraz terminu składania ofert znajdują się w Biuletynie Informacji Publicznej Komendy Stołecznej Policji: http://bip.ksp.policja.gov.pl/ksp/ogloszenia-o-wolnych-st/42415,Ogloszenie-o-wolnym-stanowisku-pracy-poza-korpusem-sluzby-cywilnej-starszy-techn.html
[Kontakt: e-mail: sylwia.durlik@ksp.policja.gov.pl, tel. 47 723 79 25]
Wymagania Pożądane
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Poświadczenie bezpieczeństwa – dostęp do informacji niejawnych o klauzuli "poufne"
Wymagania Dodatkowe
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Pracodawca:
Komenda Stołeczna Policji
Krótki opis działalności gospodarczej:
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Adres:Zobacz na mapie
Włochowska 25/33, 02-336 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckieZobacz na mapie
Język aplikacji:
polski
Wymagane dokumenty:
Szczegółowe informacje dotyczące zakresu obowiązków, wymaganych dokumentów oraz terminu składania ofert znajdują się w Biuletynie Informacji Publicznej Komendy Stołecznej Policji: http://bip.ksp.policja.gov.pl/ksp/ogloszenia-o-wolnych-st/42415,Ogloszenie-o-wolnym-stanowisku-pracy-poza-korpusem-sluzby-cywilnej-starszy-techn.html
Sposób kontaktu / przekazania dokum.:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Treść oferty mogła ulec zmianie. Zapoznaj się z najaktualniejszą wersją tutaj