Miejsce pracy:Zobacz na mapie
Nowolipie 25B, 01-002 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckieZobacz na mapie
Zakres obowiązków:
- opracowanie corocznego planu postępowań o udzielenie zamówień publicznych, do których stosuje się przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych, jakie Centrum przewiduje przeprowadzić w danym roku finansowym, publikacja w Biuletynie Zamówień Publicznych;
- przygotowanie sprawozdania z udzielonych w danym roku zamówień publicznych;
- prowadzenie postępowań i czynności proceduralnych, do których mają zastosowanie przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz dokumentacji (planowanie, szacowanie wartości zamówienia, sporządzanie SWZ, publikacja ogłoszeń, weryfikacja i ocena składanych ofert, przekazywanie protokołów, umów, informacji, odpowiedzi itp.) oraz obsługa programów z tym związanych;
- koordynacja prac związanych z prowadzeniem rejestru zamówień publicznych i nadzór nad sumowaniem zamówień;
- koordynacja czynności proceduralnych związanych z zapytaniami ofertowymi według standardów określonych wewnętrznymi zarządzeniami (planowanie, szacowanie wartości zamówienia, sporządzanie zapytania ofertowego, publikacja ogłoszeń, weryfikacja i ocena składanych ofert, przekazywanie protokołów, umów, informacji, odpowiedzi itp.).
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:
false
Wymiar etatu:
0
Zmianowość:
jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu:
10.00
Data rozpoczęcia:
07.10.2023
Data zakończenia pracy:
Wynagrodzenie brutto:
od 1 007 PLN
System wynagradzania:
Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód:
pracownik biurowy
Typ propozycji:
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
wyższe (w tym licencjat)
Znajomość języków:
polski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Zawód:
Pracownik biurowy
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Obsługa komputera
Staż pracy ogółem:
Inne wymagania:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
- obywatelstwo polskie. O stanowisko mogą ubiegać się osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dn. 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530 z późn. zm.);
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia;
- umiejętność biegłej obsługi komputera;
- wykształcenie wyższe I stopnia
- doświadczenie w pracy na stanowisku ds. zamówień publicznych po stronie zamawiającego- minimum 4 lata;
- doświadczenie w instytucji finansów publicznych;
- znajomość praktyczna ustawy Prawo zamówień publicznych,
- wymagane kompetencje: identyfikacja z jednostką, komunikatywność, samodzielność, sumienność, dobra organizacja pracy własnej
WYMAGANIA DODATKOWE:
- dobra znajomość pakietu MS Office, Word, Excel;
- znajomość programu Vulcan;
- doświadczenie w pracy na stanowisku ds. zamówień publicznych ponad 5 lat;
- odpowiedzialność, rzetelność, punktualność, umiejętność pracy w zespole;
MILE WIDZIANE:
- doświadczenie w samorządowych jednostkach organizacyjnych;
- doświadczenie w pracy na stanowiskach administracyjno-gospodarczych;
- ukończone studia podyplomowe w zakresie zamówień publicznych.
OBOWIĄZKI:
- opracowanie corocznego planu postępowań o udzielenie zamówień publicznych, do których stosuje się przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych, jakie Centrum przewiduje przeprowadzić w danym roku finansowym, publikacja w Biuletynie Zamówień Publicznych;
- przygotowanie sprawozdania z udzielonych w danym roku zamówień publicznych;
- prowadzenie postępowań i czynności proceduralnych, do których mają zastosowanie przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz dokumentacji (planowanie, szacowanie wartości zamówienia, sporządzanie SWZ, publikacja ogłoszeń, weryfikacja i ocena składanych ofert, przekazywanie protokołów, umów, informacji, odpowiedzi itp.) oraz obsługa programów z tym związanych;
- koordynacja prac związanych z prowadzeniem rejestru zamówień publicznych i nadzór nad sumowaniem zamówień;
- koordynacja czynności proceduralnych związanych z zapytaniami ofertowymi według standardów określonych wewnętrznymi zarządzeniami (planowanie, szacowanie wartości zamówienia, sporządzanie zapytania ofertowego, publikacja ogłoszeń, weryfikacja i ocena składanych ofert, przekazywanie protokołów, umów, informacji, odpowiedzi itp.).
GODZINY PRACY: do ustalenia
[PEŁNA TREŚĆ OFERTY: https://bip.cam.waw.pl/praca/specjalista-do-spraw-administracyjno-gospodarczych-2/]
Wymagania Pożądane
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Program Vulcan
Wymagania Dodatkowe
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Pracodawca:
Centrum Aktywności Międzypokoleniowej "Nowolipie"
Krótki opis działalności gospodarczej:
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Adres:Zobacz na mapie
Nowolipie 25B, 01-002 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckieZobacz na mapie
Język aplikacji:
polski
Wymagane dokumenty:
Po uzgodnieniu z pracodawcą
Sposób kontaktu / przekazania dokum.:
Preferowane formy kontaktu: e-mail
Treść oferty mogła ulec zmianie. Zapoznaj się z najaktualniejszą wersją tutaj