Niepelnosprawni Praca - Oferty pracy dla osób niepełnosprawnych

Administracja biurowa
Administracja państwowa
Budownictwo, Geodezja
Doradztwo, Konsulting
Farmacja, Biotechnologia
Finanse i bankowość, Ekonomia
Grafika, Kreacja artystyczna, Fotografia
HR, Kadry
Informatyka
Inne
Instalacja, Utrzymanie, Serwis
Internet, E-commerce
Inżynieria, Konstrukcja, Technika
Kadra zarządzająca
Księgowość, Podatki, Controlling, Audyt
Logistyka, Zakupy, Transport
Marketing, Reklama, Promocja i PR
Media, Dziennikarstwo, Rozrywka, Kultura
Medycyna, Opieka zdrowotna
Motoryzacja
Nieruchomości, Architektura
Obsługa klienta, Call Center
Pracownik ochrony
Prawo
Produkcja, Praca fizyczna
Produkcja spożywcza
Rolnictwo, Ochrona środowiska
Sprzątaczki, Opiekunki, Gosposie
Sprzedaż, Handel
Szkolenia, Edukacja
Telekomunikacja
Tłumaczenia
Turystyka, Hotelarstwo, Gastronomia
Ubezpieczenia
Uroda
Wszystkie branże
Wszystkie lokalizacje
Miasto:
dolnośląskie
kujawsko-pomorskie
lubelskie
lubuskie
łódzkie
małopolskie
mazowieckie
opolskie
podkarpackie
podlaskie
pomorskie
śląskie
świętokrzyskie
warmińsko-mazurskie
wielkopolskie
zachodniopomorskie
zagranica

Specjalista Do Spraw Administracyjno-gospodarczych (0,25 Etatu)

2023-10-03 - 2023-10-06


Treść oferty pracy
Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy:Zobacz na mapie
Nowolipie 25B, 01-002 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckieZobacz na mapie
Zakres obowiązków:
- opracowanie corocznego planu postępowań o udzielenie zamówień publicznych, do których stosuje się przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych, jakie Centrum przewiduje przeprowadzić w danym roku finansowym, publikacja w Biuletynie Zamówień Publicznych; - przygotowanie sprawozdania z udzielonych w danym roku zamówień publicznych; - prowadzenie postępowań i czynności proceduralnych, do których mają zastosowanie przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz dokumentacji (planowanie, szacowanie wartości zamówienia, sporządzanie SWZ, publikacja ogłoszeń, weryfikacja i ocena składanych ofert, przekazywanie protokołów, umów, informacji, odpowiedzi itp.) oraz obsługa programów z tym związanych; - koordynacja prac związanych z prowadzeniem rejestru zamówień publicznych i nadzór nad sumowaniem zamówień; - koordynacja czynności proceduralnych związanych z zapytaniami ofertowymi według standardów określonych wewnętrznymi zarządzeniami (planowanie, szacowanie wartości zamówienia, sporządzanie zapytania ofertowego, publikacja ogłoszeń, weryfikacja i ocena składanych ofert, przekazywanie protokołów, umów, informacji, odpowiedzi itp.).
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:
false
Wymiar etatu:
0
Zmianowość:
jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu:
10.00
Data rozpoczęcia:
07.10.2023
Data zakończenia pracy:
Wynagrodzenie brutto:
od 1 007 PLN
System wynagradzania:
Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód:
pracownik biurowy
Typ propozycji:
Wymagania
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
wyższe (w tym licencjat)
Znajomość języków:
polski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Zawód:
Pracownik biurowy
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Obsługa komputera
Staż pracy ogółem:
Inne wymagania:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE: - obywatelstwo polskie. O stanowisko mogą ubiegać się osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dn. 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530 z późn. zm.); - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; - niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; - nieposzlakowana opinia; - umiejętność biegłej obsługi komputera; - wykształcenie wyższe I stopnia - doświadczenie w pracy na stanowisku ds. zamówień publicznych po stronie zamawiającego- minimum 4 lata; - doświadczenie w instytucji finansów publicznych; - znajomość praktyczna ustawy Prawo zamówień publicznych, - wymagane kompetencje: identyfikacja z jednostką, komunikatywność, samodzielność, sumienność, dobra organizacja pracy własnej WYMAGANIA DODATKOWE: - dobra znajomość pakietu MS Office, Word, Excel; - znajomość programu Vulcan; - doświadczenie w pracy na stanowisku ds. zamówień publicznych ponad 5 lat; - odpowiedzialność, rzetelność, punktualność, umiejętność pracy w zespole; MILE WIDZIANE: - doświadczenie w samorządowych jednostkach organizacyjnych; - doświadczenie w pracy na stanowiskach administracyjno-gospodarczych; - ukończone studia podyplomowe w zakresie zamówień publicznych. OBOWIĄZKI: - opracowanie corocznego planu postępowań o udzielenie zamówień publicznych, do których stosuje się przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych, jakie Centrum przewiduje przeprowadzić w danym roku finansowym, publikacja w Biuletynie Zamówień Publicznych; - przygotowanie sprawozdania z udzielonych w danym roku zamówień publicznych; - prowadzenie postępowań i czynności proceduralnych, do których mają zastosowanie przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz dokumentacji (planowanie, szacowanie wartości zamówienia, sporządzanie SWZ, publikacja ogłoszeń, weryfikacja i ocena składanych ofert, przekazywanie protokołów, umów, informacji, odpowiedzi itp.) oraz obsługa programów z tym związanych; - koordynacja prac związanych z prowadzeniem rejestru zamówień publicznych i nadzór nad sumowaniem zamówień; - koordynacja czynności proceduralnych związanych z zapytaniami ofertowymi według standardów określonych wewnętrznymi zarządzeniami (planowanie, szacowanie wartości zamówienia, sporządzanie zapytania ofertowego, publikacja ogłoszeń, weryfikacja i ocena składanych ofert, przekazywanie protokołów, umów, informacji, odpowiedzi itp.). GODZINY PRACY: do ustalenia [PEŁNA TREŚĆ OFERTY: https://bip.cam.waw.pl/praca/specjalista-do-spraw-administracyjno-gospodarczych-2/]
Wymagania Pożądane
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Program Vulcan
Wymagania Dodatkowe
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Dane pracodawcy
Pracodawca:
Centrum Aktywności Międzypokoleniowej "Nowolipie"
Krótki opis działalności gospodarczej:
Adres www:
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nowolipie 25B, 01-002 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckieZobacz na mapie
Język aplikacji:
polski
Wymagane dokumenty:
Po uzgodnieniu z pracodawcą
Sposób kontaktu / przekazania dokum.:
Preferowane formy kontaktu: e-mail
Pozostałe dane
Liczba miejsc pracy:
1
w tym dla niepełnosprawnych:
1
Data dodania:
03.10.2023
Data aktualizacji:
Data ważności:
06.10.2023
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy:
false
Przeznaczone dla osób niepełnosprawnych (finansowanie z PFRON):
NIE

Treść oferty mogła ulec zmianie. Zapoznaj się z najaktualniejszą wersją tutaj
Dane kontaktowe
E-mail magdalena.nowicka@camnowolipie.pl

Informacje o cookies