Niepelnosprawni Praca - Oferty pracy dla osób niepełnosprawnych

Administracja biurowa
Administracja państwowa
Budownictwo, Geodezja
Doradztwo, Konsulting
Farmacja, Biotechnologia
Finanse i bankowość, Ekonomia
Grafika, Kreacja artystyczna, Fotografia
HR, Kadry
Informatyka
Inne
Instalacja, Utrzymanie, Serwis
Internet, E-commerce
Inżynieria, Konstrukcja, Technika
Kadra zarządzająca
Księgowość, Podatki, Controlling, Audyt
Logistyka, Zakupy, Transport
Marketing, Reklama, Promocja i PR
Media, Dziennikarstwo, Rozrywka, Kultura
Medycyna, Opieka zdrowotna
Motoryzacja
Nieruchomości, Architektura
Obsługa klienta, Call Center
Pracownik ochrony
Prawo
Produkcja, Praca fizyczna
Produkcja spożywcza
Rolnictwo, Ochrona środowiska
Sprzątaczki, Opiekunki, Gosposie
Sprzedaż, Handel
Szkolenia, Edukacja
Telekomunikacja
Tłumaczenia
Turystyka, Hotelarstwo, Gastronomia
Ubezpieczenia
Uroda
Wszystkie branże
Wszystkie lokalizacje
Miasto:
dolnośląskie
kujawsko-pomorskie
lubelskie
lubuskie
łódzkie
małopolskie
mazowieckie
opolskie
podkarpackie
podlaskie
pomorskie
śląskie
świętokrzyskie
warmińsko-mazurskie
wielkopolskie
zachodniopomorskie
zagranica

Specjalista Do Spraw Organizacji I Współpracy W Departamencie Usług Cyfrowych (nr Ogłoszenia: 138579) K/m

2024-06-11 - 2024-06-21


Treść oferty pracy
Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy:Zobacz na mapie
Krucza 38/42, 00-926 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckieZobacz na mapie
Zakres obowiązków:
Osoba na tym stanowisku: - wykonuje zadania związane z organizacją procesu cyfryzacji usług administracyjnych w dziedzinie budownictwa, - wykonuje zadania dotyczące współpracy zewnętrznej i wewnętrznej w zakresie procesu cyfryzacji usług administracyjnych w dziedzinie budownictwa, - opracowuje informacje i analizy dotyczące procesu cyfryzacji usług administracyjnych w dziedzinie budownictwa, w tym dotyczące realizowanych projektów, - przygotowuje odpowiedzi na wnioski dotyczące udzielenia informacji publicznej z zakresu działania Wydziału i koordynuje działania w tym obszarze w ramach Wydziału, - wspiera bieżące prace projektowe w zakresie procesu cyfryzacji usług administracyjnych w dziedzinie budownictwa.
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:
false
Wymiar etatu:
1
Zmianowość:
jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40.00
Data rozpoczęcia:
15.07.2024
Data zakończenia pracy:
14.07.2025
Wynagrodzenie brutto:
od 6 045 PLN
System wynagradzania:
Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód:
specjalista administracji publicznej
Typ propozycji:
Wymagania
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
wyższe (w tym licencjat)
Znajomość języków:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany, polski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Zawód:
Specjalista administracji publicznej (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1)
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Staż pracy ogółem:
Inne wymagania:
Wymagania (niezbędne): - wykształcenie wyższe; - doświadczenie zawodowe: 1 rok w pracy na stanowisku o podobnym zakresie zadań lub przy realizacji zadań w projektach, - znajomość przepisów: dotyczących podstaw ustrojowych państwa oraz funkcjonowania administracji państwowej (m.in. Konstytucja RP, ustawa o działach administracji rządowej, ustawa o Radzie Ministrów), regulujących proces budowlany w Polsce (ustawy - Prawo budowlane, ustawy o wyrobach budowlanych, kodeksu postępowania administracyjnego), ustawy o dostępie do informacji publicznej, - umiejętność organizacji pracy własnej, - umiejętność pracy w zespole, - odporność na stres, - komunikatywność, - kultura osobista, - w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne lub informację o złożeniu oświadczenia lustracyjnego, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r., - posiadanie obywatelstwa polskiego, - korzystanie z pełni praw publicznych, - nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wymagania dodatkowe: - doświadczenie zawodowe w administracji publicznej, - znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym. Ruchomy czas pracy - rozpoczęcie 7:00-9:30. Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, home office), możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy, pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu, możliwość przyjścia do pracy z dzieckiem, pokój dla rodzica z dzieckiem, dofinansowanie do wypoczynku pracowników, dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników. Dodatek za wysługę lat: od 5 do 20% wynagrodzenia - w zależności od udokumentowanego stażu pracy (powyżej 5 lat stażu pracy), dodatkowe wynagrodzenie roczne, tzw. "trzynastka". Pakiet socjalny (pożyczki na cele mieszkaniowe na preferencyjnych warunkach, dofinansowanie działalności kulturalno-oświatowej, m.in. dopłata do biletów do teatru, kina, muzeum oraz działalności sportowo-rekreacyjnej, tj. programu MultiSport lub MultiLife Active&Relax). Możliwość wykupienia w preferencyjnej cenie polisy na życie, ubezpieczenia odpowiedzialności majątkowej funkcjonariusza publicznego za rażące naruszenie prawa i zniżkowej legitymacji PKP. *Szczegółowe informacje znajdują się pod linkiem: https://nabory.kprm.gov.pl/ **Bliższe informacje pod numerem telefonu: 22 661 94 66.
Wymagania Pożądane
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Wymagania Dodatkowe
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Dane pracodawcy
Pracodawca:
GŁÓWNY URZĄD NADZORU BUDOWLANEGO
Krótki opis działalności gospodarczej:
Adres www:
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Krucza 38/42, 00-926 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckieZobacz na mapie
Język aplikacji:
polski
Wymagane dokumenty:
Szczegółowe informacje dotyczące ogłoszenia znajdą Państwo na stronach KPRM pod linkiem: https://nabory.kprm.gov.pl/
Sposób kontaktu / przekazania dokum.:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Pozostałe dane
Liczba miejsc pracy:
1
w tym dla niepełnosprawnych:
1
Data dodania:
10.06.2024
Data aktualizacji:
Data ważności:
21.06.2024
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy:
false
Przeznaczone dla osób niepełnosprawnych (finansowanie z PFRON):
NIE

Treść oferty mogła ulec zmianie. Zapoznaj się z najaktualniejszą wersją tutaj
Dane kontaktowe
E-mail nabory@gunb.gov.pl

Informacje o cookies