Miejsce pracy:Zobacz na mapie
Wołoska 22, 02-675 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckieZobacz na mapie
Zakres obowiązków:
Osoba na tym stanowisku jest odpowiedzialna za:
- przepływ, archiwizację, sprawdzanie umów sprzedaży i zakupu dla wyznaczonych lokalizacji;
- rejestrację wszystkich dokumentów przychodzących oraz wprowadzanie zmian w umowach w systemie;
- współpracę z zespołami sprzedaży, handlu, łańcucha dostaw, działem prawnym i kredytowym w wielu lokalizacjach, aby zapewnić dokładne administrowanie dokumentów;
- dokładne przetwarzanie umów sprzedaży i zakupu oraz wprowadzanie ich do systemów ERP dla kilku lokalizacji;
- sprawdzanie poszczególnych punktów zapisanych w umowach; w przypadku niejasności w zapisie organizacja bezpośredniego kontaktu z odpowiedzialnymi działami w celu znalezienia rozwiązania;
- przetwarzanie wszelkich zmian w umowach sprzedaży i zakupu w systemie w oparciu o informacje otrzymane od zespołów sprzedaży, handlu i łańcucha dostaw, po zweryfikowaniu możliwego wpływu i konsekwencji;
- dokonywanie zmian/korekt w umowach w oparciu o informacje otrzymane od zespołu sprzedaży;
- wsparcie w procesie automatyzacji procesów administracyjnych;
- obsługę złożonych problemów biurowych, administracyjnych, technicznych lub związanych z obsługą klienta pod minimalnym nadzorem, eskalując tylko najbardziej złożone problemy do odpowiedniego personelu;
- inne przydzielone obowiązki.
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:
false
Wymiar etatu:
1
Zmianowość:
jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40.00
Data rozpoczęcia:
03.12.2023
Data zakończenia pracy:
29.02.2024
Wynagrodzenie brutto:
od 6 000 PLN
System wynagradzania:
Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód:
specjalista do spraw sprzedaży
Typ propozycji:
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
średnie ogólnokształcące
Znajomość języków:
angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący
Zawód:
Specjalista do spraw sprzedaży (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 0, [cbop.i18n.stazSerializer.miesiace]: 10)
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Pakiet MS Office
Staż pracy ogółem:
Inne wymagania:
Wymagania:
- wykształcenie średnie ogólnokształcące;
- pakiet MS Office;
- co najmniej 10-miesięczne doświadczenie zawodowe;
- podstawowa znajomość języka angielskiego;
- komunikatywna znajomość języka polskiego.
Osoba na tym stanowisku jest odpowiedzialna za:
- przepływ, archiwizację, sprawdzanie umów sprzedaży i zakupu dla wyznaczonych lokalizacji;
- rejestrację wszystkich dokumentów przychodzących oraz wprowadzanie zmian w umowach w systemie;
- współpracę z zespołami sprzedaży, handlu, łańcucha dostaw, działem prawnym i kredytowym w wielu lokalizacjach, aby zapewnić dokładne administrowanie dokumentów;
- dokładne przetwarzanie umów sprzedaży i zakupu oraz wprowadzanie ich do systemów ERP dla kilku lokalizacji;
- sprawdzanie poszczególnych punktów zapisanych w umowach; w przypadku niejasności w zapisie organizacja bezpośredniego kontaktu z odpowiedzialnymi działami w celu znalezienia rozwiązania;
- przetwarzanie wszelkich zmian w umowach sprzedaży i zakupu w systemie w oparciu o informacje otrzymane od zespołów sprzedaży, handlu i łańcucha dostaw, po zweryfikowaniu możliwego wpływu i konsekwencji;
- dokonywanie zmian/korekt w umowach w oparciu o informacje otrzymane od zespołu sprzedaży;
- wsparcie w procesie automatyzacji procesów administracyjnych;
- obsługę złożonych problemów biurowych, administracyjnych, technicznych lub związanych z obsługą klienta pod minimalnym nadzorem, eskalując tylko najbardziej złożone problemy do odpowiedniego personelu;
- inne przydzielone obowiązki.
Praca w godz.: 8:00-16:00.
[Zgłoszenia: e-mail: emilia_gryszel@cargill.com, tel. 667 670 152]
Wymagania Pożądane
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Wymagania Dodatkowe
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Pracodawca:
CARGILL POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Krótki opis działalności gospodarczej:
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Adres:Zobacz na mapie
Wołoska 22, 02-675 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckieZobacz na mapie
E-mail:
Język aplikacji:
polski
Wymagane dokumenty:
Po uzgodnieniu z pracodawcą
Sposób kontaktu / przekazania dokum.:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Treść oferty mogła ulec zmianie. Zapoznaj się z najaktualniejszą wersją tutaj