Niepelnosprawni Praca - Oferty pracy dla osób niepełnosprawnych

Administracja biurowa
Administracja państwowa
Budownictwo, Geodezja
Doradztwo, Konsulting
Farmacja, Biotechnologia
Finanse i bankowość, Ekonomia
Grafika, Kreacja artystyczna, Fotografia
HR, Kadry
Informatyka
Inne
Instalacja, Utrzymanie, Serwis
Internet, E-commerce
Inżynieria, Konstrukcja, Technika
Kadra zarządzająca
Księgowość, Podatki, Controlling, Audyt
Logistyka, Zakupy, Transport
Marketing, Reklama, Promocja i PR
Media, Dziennikarstwo, Rozrywka, Kultura
Medycyna, Opieka zdrowotna
Motoryzacja
Nieruchomości, Architektura
Obsługa klienta, Call Center
Pracownik ochrony
Prawo
Produkcja, Praca fizyczna
Produkcja spożywcza
Rolnictwo, Ochrona środowiska
Sprzątaczki, Opiekunki, Gosposie
Sprzedaż, Handel
Szkolenia, Edukacja
Telekomunikacja
Tłumaczenia
Turystyka, Hotelarstwo, Gastronomia
Ubezpieczenia
Uroda
Wszystkie branże
Wszystkie lokalizacje
Miasto:
dolnośląskie
kujawsko-pomorskie
lubelskie
lubuskie
łódzkie
małopolskie
mazowieckie
opolskie
podkarpackie
podlaskie
pomorskie
śląskie
świętokrzyskie
warmińsko-mazurskie
wielkopolskie
zachodniopomorskie
zagranica

Specjalista Do Spraw Wsparcia Sprzedaży

2023-10-20 - 2023-11-18


Treść oferty pracy
Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy:Zobacz na mapie
Wołoska 22, 02-675 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckieZobacz na mapie
Zakres obowiązków:
Osoba na tym stanowisku jest odpowiedzialna za: - przepływ, archiwizację, sprawdzanie umów sprzedaży i zakupu dla wyznaczonych lokalizacji; - rejestrację wszystkich dokumentów przychodzących oraz wprowadzanie zmian w umowach w systemie; - współpracę z zespołami sprzedaży, handlu, łańcucha dostaw, działem prawnym i kredytowym w wielu lokalizacjach, aby zapewnić dokładne administrowanie dokumentów; - dokładne przetwarzanie umów sprzedaży i zakupu oraz wprowadzanie ich do systemów ERP dla kilku lokalizacji; - sprawdzanie poszczególnych punktów zapisanych w umowach; w przypadku niejasności w zapisie organizacja bezpośredniego kontaktu z odpowiedzialnymi działami w celu znalezienia rozwiązania; - przetwarzanie wszelkich zmian w umowach sprzedaży i zakupu w systemie w oparciu o informacje otrzymane od zespołów sprzedaży, handlu i łańcucha dostaw, po zweryfikowaniu możliwego wpływu i konsekwencji; - dokonywanie zmian/korekt w umowach w oparciu o informacje otrzymane od zespołu sprzedaży; - wsparcie w procesie automatyzacji procesów administracyjnych; - obsługę złożonych problemów biurowych, administracyjnych, technicznych lub związanych z obsługą klienta pod minimalnym nadzorem, eskalując tylko najbardziej złożone problemy do odpowiedniego personelu; - inne przydzielone obowiązki.
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:
false
Wymiar etatu:
1
Zmianowość:
jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40.00
Data rozpoczęcia:
03.12.2023
Data zakończenia pracy:
29.02.2024
Wynagrodzenie brutto:
od 6 000 PLN
System wynagradzania:
Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód:
specjalista do spraw sprzedaży
Typ propozycji:
Wymagania
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
średnie ogólnokształcące
Znajomość języków:
angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący
Zawód:
Specjalista do spraw sprzedaży (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 0, [cbop.i18n.stazSerializer.miesiace]: 10)
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Pakiet MS Office
Staż pracy ogółem:
Inne wymagania:
Wymagania: - wykształcenie średnie ogólnokształcące; - pakiet MS Office; - co najmniej 10-miesięczne doświadczenie zawodowe; - podstawowa znajomość języka angielskiego; - komunikatywna znajomość języka polskiego. Osoba na tym stanowisku jest odpowiedzialna za: - przepływ, archiwizację, sprawdzanie umów sprzedaży i zakupu dla wyznaczonych lokalizacji; - rejestrację wszystkich dokumentów przychodzących oraz wprowadzanie zmian w umowach w systemie; - współpracę z zespołami sprzedaży, handlu, łańcucha dostaw, działem prawnym i kredytowym w wielu lokalizacjach, aby zapewnić dokładne administrowanie dokumentów; - dokładne przetwarzanie umów sprzedaży i zakupu oraz wprowadzanie ich do systemów ERP dla kilku lokalizacji; - sprawdzanie poszczególnych punktów zapisanych w umowach; w przypadku niejasności w zapisie organizacja bezpośredniego kontaktu z odpowiedzialnymi działami w celu znalezienia rozwiązania; - przetwarzanie wszelkich zmian w umowach sprzedaży i zakupu w systemie w oparciu o informacje otrzymane od zespołów sprzedaży, handlu i łańcucha dostaw, po zweryfikowaniu możliwego wpływu i konsekwencji; - dokonywanie zmian/korekt w umowach w oparciu o informacje otrzymane od zespołu sprzedaży; - wsparcie w procesie automatyzacji procesów administracyjnych; - obsługę złożonych problemów biurowych, administracyjnych, technicznych lub związanych z obsługą klienta pod minimalnym nadzorem, eskalując tylko najbardziej złożone problemy do odpowiedniego personelu; - inne przydzielone obowiązki. Praca w godz.: 8:00-16:00. [Zgłoszenia: e-mail: emilia_gryszel@cargill.com, tel. 667 670 152]
Wymagania Pożądane
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Wymagania Dodatkowe
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Dane pracodawcy
Pracodawca:
CARGILL POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Krótki opis działalności gospodarczej:
Adres www:
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wołoska 22, 02-675 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckieZobacz na mapie
Język aplikacji:
polski
Wymagane dokumenty:
Po uzgodnieniu z pracodawcą
Sposób kontaktu / przekazania dokum.:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Pozostałe dane
Liczba miejsc pracy:
1
w tym dla niepełnosprawnych:
1
Data dodania:
20.10.2023
Data aktualizacji:
Data ważności:
18.11.2023
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy:
false
Przeznaczone dla osób niepełnosprawnych (finansowanie z PFRON):
NIE

Treść oferty mogła ulec zmianie. Zapoznaj się z najaktualniejszą wersją tutaj
Dane kontaktowe
E-mail emilia_gryszel@cargill.com

Informacje o cookies