Niepelnosprawni Praca - Oferty pracy dla osób niepełnosprawnych

Administracja biurowa
Administracja państwowa
Budownictwo, Geodezja
Doradztwo, Konsulting
Farmacja, Biotechnologia
Finanse i bankowość, Ekonomia
Grafika, Kreacja artystyczna, Fotografia
HR, Kadry
Informatyka
Inne
Instalacja, Utrzymanie, Serwis
Internet, E-commerce
Inżynieria, Konstrukcja, Technika
Kadra zarządzająca
Księgowość, Podatki, Controlling, Audyt
Logistyka, Zakupy, Transport
Marketing, Reklama, Promocja i PR
Media, Dziennikarstwo, Rozrywka, Kultura
Medycyna, Opieka zdrowotna
Motoryzacja
Nieruchomości, Architektura
Obsługa klienta, Call Center
Pracownik ochrony
Prawo
Produkcja, Praca fizyczna
Produkcja spożywcza
Rolnictwo, Ochrona środowiska
Sprzątaczki, Opiekunki, Gosposie
Sprzedaż, Handel
Szkolenia, Edukacja
Telekomunikacja
Tłumaczenia
Turystyka, Hotelarstwo, Gastronomia
Ubezpieczenia
Uroda
Wszystkie branże
Wszystkie lokalizacje
Miasto:
dolnośląskie
kujawsko-pomorskie
lubelskie
lubuskie
łódzkie
małopolskie
mazowieckie
opolskie
podkarpackie
podlaskie
pomorskie
śląskie
świętokrzyskie
warmińsko-mazurskie
wielkopolskie
zachodniopomorskie
zagranica

Specjalista Ds. Ewidencji I Obrotu Nieruchomościami Skarbu Państwa

2023-10-18 - 2023-11-06


Treść oferty pracy
Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy:Zobacz na mapie
Taneczna 67B, 02-829 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckieZobacz na mapie
Zakres obowiązków:
1. Przygotowuje i nadzoruje procedury związane ze sprzedażą nieruchomościami Skarbu Państwa 2. Monitoruje dane związane z rynkiem nieruchomości 3. We współpracy z innymi komórkami MSZ przygotowuje plany oraz prognozy zbycia nieruchomości Skarbu Państwa 4. Dokonuje oceny potrzeb i zamawia usługi 5. Koordynuje, planuje i kontroluje zawieranie umów cywilno-prawnych 6. Kompletuje i prowadzi dokumentację prowadzonych spraw 7. czynnie wspiera pracowników wydziału
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:
false
Wymiar etatu:
1
Zmianowość:
jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40.00
Data rozpoczęcia:
01.12.2023
Data zakończenia pracy:
01.12.2024
Wynagrodzenie brutto:
od 5 260 do 5 910 PLN
System wynagradzania:
Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód:
specjalista administracji publicznej
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
wyższe (w tym licencjat)
Znajomość języków:
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Zawód:
Specjalista administracji publicznej
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Poświadczenie bezpieczeństwa – dostęp do informacji niejawnych o klauzuli "poufne", Znajomość języków obcych
Staż pracy ogółem:
[cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2
Inne wymagania:
Wymagania: wykształcenie wyższe magisterskie lub równorzędne; doświadczenie zawodowe: powyżej 2 lat w jednostkach sektora finansów publicznych. Pozostałe wymagania niezbędne: 1. Poświadczenie bezpieczeństwa do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne lub zgoda na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu. 2. Znajomość języka niemieckiego lub jednego z oficjalnych języków ONZ na poziomie B2. 3. Znajomość aktów prawnych: ustawy kodeks cywilny, ustawy o finansach publicznych, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, ustawy o gospodarce nieruchomościami (i aktów wykonawczych), ustawy przepisy wprowadzające ustawę o zasadach zarządzania mieniem państwowym (i aktów wykonawczych), ustawy o zasadach zarządzania mieniem państwowym, ustawy o służbie zagranicznej (i aktów wykonawczych), ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Wiedza specjalistyczna w zakresie zarządzania nieruchomościami dyplomatycznymi. 5. Znajomość zagadnień z zakresu finansów publicznych i Prawa zamówień publicznych. 6. Umiejętność: współpracy, argumentowania, analitycznego myślenia. 7. Samodzielność i inicjatywa, zorientowanie na osiąganie celów, odporność na stres, dyspozycyjność. 8. Posiadanie obywatelstwa polskiego. 9. Korzystanie z pełni praw publicznych. 10. Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. 11. Umiejętność komunikowania się, współpracy w zespole, przewidywania i prognozowania szybkiego podejmowania działania. 12. Znajomość języka angielskiego na poziomie B2. Dodatkowe wymagania: Wykształcenie: wyższe magisterskie lub równorzędne w zakresie prawa lub administracji lub gospodarki nieruchomościami lub geodezji lub gospodarki przestrzennej lub studia podyplomowe w zakresie wyceny nieruchomości lub pośrednictwa w obrocie nieruchomościami lub zarządzania nieruchomościami. Doświadczenie zawodowe: powyżej 1 roku w obszarze zarządzania nieruchomościami i/lub praca w placówce zagranicznej na stanowisku administracyjnym i/lub finansowym.. Pozostałe wymagania dodatkowe: 1. Znajomość języka innego niż wskazanego w wymaganiach niezbędnych na poziomie B2. 2. Znajomość aktów prawnych: ustawy prawo budowlane, ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne. 3. Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej. 4. Znajomość zasad protokołu dyplomatycznego. Zakres obowiązków: 1. Przygotowuje i nadzoruje procedury związane ze sprzedażą nieruchomościami Skarbu Państwa 2. Monitoruje dane związane z rynkiem nieruchomości 3. We współpracy z innymi komórkami MSZ przygotowuje plany oraz prognozy zbycia nieruchomości Skarbu Państwa 4. Dokonuje oceny potrzeb i zamawia usługi 5. Koordynuje, planuje i kontroluje zawieranie umów cywilno-prawnych 6. Kompletuje i prowadzi dokumentację prowadzonych spraw 7. czynnie wspiera pracowników wydziału WIECEJ SZCZEGÓŁÓW w BIP MSZ INFORMACJE O NABORZE: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/ogloszenia-o-naborach-do-msz [Kontakt: rekrutacja@msz.gov.pl]
Wymagania Pożądane
Wykształcenie:
Znajomość języków:
niemiecki, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Wymagania Dodatkowe
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Dane pracodawcy
Pracodawca:
MINISTERSTWO SPRAW ZAGRANICZNYCH
Krótki opis działalności gospodarczej:
Adres www:
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Szucha 23, 00-580 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckieZobacz na mapie
Język aplikacji:
polski
Wymagane dokumenty:
INFORMACJE O NABORZE: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/ogloszenia-o-naborach-do-msz
Sposób kontaktu / przekazania dokum.:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, inny - formularz aplikacyjny w BIP MSZ
Pozostałe dane
Liczba miejsc pracy:
1
w tym dla niepełnosprawnych:
1
Data dodania:
17.10.2023
Data aktualizacji:
Data ważności:
06.11.2023
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy:
false
Przeznaczone dla osób niepełnosprawnych (finansowanie z PFRON):
NIE

Treść oferty mogła ulec zmianie. Zapoznaj się z najaktualniejszą wersją tutaj
Dane kontaktowe
E-mail rekrutacja@msz.gov.pl

Informacje o cookies