Niepelnosprawni Praca - Oferty pracy dla osób niepełnosprawnych

Administracja biurowa
Administracja państwowa
Budownictwo, Geodezja
Doradztwo, Konsulting
Farmacja, Biotechnologia
Finanse i bankowość, Ekonomia
Grafika, Kreacja artystyczna, Fotografia
HR, Kadry
Informatyka
Inne
Instalacja, Utrzymanie, Serwis
Internet, E-commerce
Inżynieria, Konstrukcja, Technika
Kadra zarządzająca
Księgowość, Podatki, Controlling, Audyt
Logistyka, Zakupy, Transport
Marketing, Reklama, Promocja i PR
Media, Dziennikarstwo, Rozrywka, Kultura
Medycyna, Opieka zdrowotna
Motoryzacja
Nieruchomości, Architektura
Obsługa klienta, Call Center
Pracownik ochrony
Prawo
Produkcja, Praca fizyczna
Produkcja spożywcza
Rolnictwo, Ochrona środowiska
Sprzątaczki, Opiekunki, Gosposie
Sprzedaż, Handel
Szkolenia, Edukacja
Telekomunikacja
Tłumaczenia
Turystyka, Hotelarstwo, Gastronomia
Ubezpieczenia
Uroda
Wszystkie branże
Wszystkie lokalizacje
Miasto:
dolnośląskie
kujawsko-pomorskie
lubelskie
lubuskie
łódzkie
małopolskie
mazowieckie
opolskie
podkarpackie
podlaskie
pomorskie
śląskie
świętokrzyskie
warmińsko-mazurskie
wielkopolskie
zachodniopomorskie
zagranica

Specjalista Ds. Planowania I Realizacji Budżetu (planowanie I Sprawozdawczość) (ba 34/2024).

2024-08-28 - 2024-09-06


Treść oferty pracy
Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy:Zobacz na mapie
Al. Jana Chrystiana Szucha 23, 00-580 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckieZobacz na mapie
Zakres obowiązków:
1. Planowanie budżetu dysponenta III stopnia jednostki budżetowej. 2. Opracowywanie dokumentów dot. dochodów budżetowych, czynności windykacyjne. 3. Wystawianie dokumentów księgowych, obsługa służbowych kart płatniczych, 4. Ewidencja księgowa kosztów podróży, rozliczenia należności i zobowiązań, inwentaryzacja i weryfikacja stanu kont w księgach rachunkowych, 5. Obsługa zewnętrznych i wewnętrznych organów kontrolnych.
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:
false
Wymiar etatu:
1
Zmianowość:
jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40.00
Data rozpoczęcia:
01.10.2024
Data zakończenia pracy:
Wynagrodzenie brutto:
od 6 300 do 7 400 PLN
System wynagradzania:
Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód:
specjalista administracji publicznej
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
wyższe (w tym licencjat)
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Poświadczenie bezpieczeństwa – dostęp do informacji niejawnych o klauzuli "poufne", komunikowania, współpracy w zespole, przewidywania i prognozowania szybkiego podejmowania działania, kurs księgowości*, odporność na stres
Staż pracy ogółem:
[cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: 1. wykształcenie wyższe Doświadczenie zawodowe: powyżej 1 roku w obszarze księgowości w jednostkach sektora finansów publicznych. Pozostałe wymagania niezbędne: 1. Przeszkolenie z księgowości budżetowej i rachunkowości. 2. Poświadczenie bezpieczeństwa do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne lub zgoda na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu. 3. Znajomość aktów prawnych: ustawa o finansach publicznych; ustawa o rachunkowości; ustawa o podatku od towarów i usług; rozporządzenie w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych; rozporządzenie w sprawie rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej; rozporządzenie w sprawie sprawozdawczości budżetowej. 4. Umiejętności: analitycznego myślenia, pracy w zespole, rozwiązywania problemów, działania w sytuacjach stresowych. 5. Samodzielność i inicjatywa. 6. Posiadanie obywatelstwa polskiego. 7. Korzystanie z pełni praw publicznych. 8. Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe Dodatkowe: 1. Wykształcenie: wyższe o profilu: ekonomia, finanse, rachunkowość, administracja lub wyższe bez wymaganego profilu oraz studia podyplomowe na jednym z ww. kierunków. Pozostałe wymagania dodatkowe: 1. Przeszkolenie z zakresu z zakresu sprawozdawczości, podatku od towarów i usług, podatku od osób fizycznych. 2. Umiejętność obsługi specjalistycznego programu Egeria, Trezor, Videotel. Dokumenty i oświadczenia: niezbędne: 1. Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia. 2. Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia. 3. Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie przeszkolenia. 4. Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 632). 5. CV. 6. Kwestionariusz on-line pod adresem https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=44b5d99b8a5a400ba64e352571e05e87 (preferowany) lub kwestionariusz aplikacyjny znajdujący się na stronie MSZ (gov.pl/dyplomacja) w zakładce Praca i Kariera Nabór do MSZ Nabory: użyteczne informacje i pliki do pobrania: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/nabory-uzyteczne-informacje-i-pliki-do-pobrania. 7. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego. 8. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru. 9. Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych. 10. Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. 11. Oświadczenie o przebiegu kształcenia w zagranicznych podmiotach systemu szkolnictwa wyższego i nauki. 12. Oświadczenie o niewspółpracowaniu z organami bezpieczeństwa państwa w latach 1944-1990 (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później). dodatkowe: 1. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku osób, które zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, jeżeli znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów. 2. Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia. Termin składania dokumentów: 06.09.2024 r. Decyduje data: wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów: Kwestionariusz aplikacyjny on-line (preferowany) na stronie: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=44b5d99b8a5a400ba64e352571e05e87 lub Ministerstwo Spraw Zagranicznych Biuro Spraw Osobowych Al. J. Ch. Szucha 23 00-580 Warszawa z dopiskiem na kopercie oraz w aplikacji: BA 34/2024. Miejsce pracy: ul. Al. Jana Chrystiana Szucha 23 (Śródmieście) Godziny pracy: 8-16. Miejsce pracy: ul. Al. Jana Chrystiana Szucha 23 (Śródmieście) Godziny pracy: 8-16. Do wynagrodzenia dolicznay dodatek za wysługę lat. WIĘCEJ INFORMACJI: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/nabor-na-stanowisko-specjalisty-ds-planowania-i-realizacji-budzetu-opracowanie-harmonogramu-planowanie-analiza-kontrola-realizacji-budzetu-i-sprawozdawczosci-w-biurze-administracji-ba-342024
Wymagania Pożądane
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Wymagania Dodatkowe
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Dane pracodawcy
Pracodawca:
MINISTERSTWO SPRAW ZAGRANICZNYCH
Krótki opis działalności gospodarczej:
Adres www:
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Al. Jana Chrystiana Szucha 23, 00-580 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckieZobacz na mapie
Język aplikacji:
polski
Wymagane dokumenty:
1. Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia. 2. Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia. 3. Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie przeszkolenia. 4. Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 632). 5. CV. 6. Kwestionariusz on-line pod adresem https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=44b5d99b8a5a400ba64e352571e05e87 (preferowany) lub kwestionariusz aplikacyjny znajdujący się na stronie MSZ (gov.pl/dyplomacja) w zakładce Praca i Kariera Nabór do MSZ Nabory: użyteczne informacje i pliki do pobrania: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/nabory-uzyteczne-informacje-i-pliki-do-pobrania. 7. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego. 8. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru. 9. Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych. 10. Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. 11. Oświadczenie o przebiegu kształcenia w zagranicznych podmiotach systemu szkolnictwa wyższego i nauki. 12. Oświadczenie o niewspółpracowaniu z organami bezpieczeństwa państwa w latach 1944-1990 (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później).
Sposób kontaktu / przekazania dokum.:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, inny - aplikacja wyłącznie przez formularz na BIP MSZ
Pozostałe dane
Liczba miejsc pracy:
1
w tym dla niepełnosprawnych:
1
Data dodania:
28.08.2024
Data aktualizacji:
Data ważności:
06.09.2024
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy:
false
Przeznaczone dla osób niepełnosprawnych (finansowanie z PFRON):
NIE

Treść oferty mogła ulec zmianie. Zapoznaj się z najaktualniejszą wersją tutaj
Dane kontaktowe
E-mail rekrutacja@msz.gov.pl

Informacje o cookies