Niepelnosprawni Praca - Oferty pracy dla osób niepełnosprawnych

Administracja biurowa
Administracja państwowa
Budownictwo, Geodezja
Doradztwo, Konsulting
Farmacja, Biotechnologia
Finanse i bankowość, Ekonomia
Grafika, Kreacja artystyczna, Fotografia
HR, Kadry
Informatyka
Inne
Instalacja, Utrzymanie, Serwis
Internet, E-commerce
Inżynieria, Konstrukcja, Technika
Kadra zarządzająca
Księgowość, Podatki, Controlling, Audyt
Logistyka, Zakupy, Transport
Marketing, Reklama, Promocja i PR
Media, Dziennikarstwo, Rozrywka, Kultura
Medycyna, Opieka zdrowotna
Motoryzacja
Nieruchomości, Architektura
Obsługa klienta, Call Center
Pracownik ochrony
Prawo
Produkcja, Praca fizyczna
Produkcja spożywcza
Rolnictwo, Ochrona środowiska
Sprzątaczki, Opiekunki, Gosposie
Sprzedaż, Handel
Szkolenia, Edukacja
Telekomunikacja
Tłumaczenia
Turystyka, Hotelarstwo, Gastronomia
Ubezpieczenia
Uroda
Wszystkie branże
Wszystkie lokalizacje
Miasto:
dolnośląskie
kujawsko-pomorskie
lubelskie
lubuskie
łódzkie
małopolskie
mazowieckie
opolskie
podkarpackie
podlaskie
pomorskie
śląskie
świętokrzyskie
warmińsko-mazurskie
wielkopolskie
zachodniopomorskie
zagranica

Specjalista Ds. Rozliczeń Dotacji I środków Unijnych (bf 39/2024)

2024-08-28 - 2024-09-06


Treść oferty pracy
Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy:Zobacz na mapie
Al. Jana Chrystiana Szucha 23, 00-580 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckieZobacz na mapie
Zakres obowiązków:
1.Prowadzenie kontroli dotacji celowych przeznaczonych na finansowanie /dofinansowanie zadań zleconych do realizacji przez Ministerstwo. 2. Prowadzenie kontroli formalno-rachunkowej dokumentów i wykonuje inne czynności związane z ewidencją księgową w zakresie środków pozabudżetowych. 3. Uczestniczenie we wprowadzaniu zmian w procedurach i stosowanych rozwiązaniach dotyczących zadań MSZ. 4. Uczestniczenie w opracowywaniu dokumentacji opisującej przyjęte zasady rachunkowości, obieg i kontrolę dokumentów księgowych w zakresie kompetencji Wydziału.
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:
false
Wymiar etatu:
1
Zmianowość:
jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40.00
Data rozpoczęcia:
01.10.2024
Data zakończenia pracy:
01.10.2025
Wynagrodzenie brutto:
od 6 300 do 7 300 PLN
System wynagradzania:
Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód:
specjalista administracji publicznej
Typ propozycji:
Wymagania
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
wyższe (w tym licencjat)
Znajomość języków:
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Zawód:
Specjalista administracji publicznej
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Poświadczenie bezpieczeństwa – dostęp do informacji niejawnych o klauzuli "poufne", UMIEJĘTNOŚĆ ANALITYCZNEGO MYŚLENIA, DYNAMIZM, SAMODZIELNOŚĆ W DZIAŁANIU, NASTAWIENIE NA REALIZACJĘ CELU , komunikowania, współpracy w zespole, przewidywania i prognozowania szybkiego podejmowania działania, odporność na stres
Staż pracy ogółem:
[cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: wykształcenie: wyższe. Doświadczenie zawodowe: powyżej 1 roku w obszarze księgowość lub finanse lub kontrola lub rozliczanie dotacji. Pozostałe wymagania niezbędne: 1. Poświadczenie bezpieczeństwa do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne lub zgoda na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu. 2. Znajomość języka angielskiego lub innego języka urzędowego UE na poziomie B2. 3. Wiedza: znajomość ustawy o finansach publicznych, znajomość ustawy o rachunkowości, znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, znajomość ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie. 4. Umiejętność: współpracy, argumentowania, analitycznego myślenia. 5. Zorientowanie na osiąganie celów, samodzielność i inicjatywa, odporność na stres. 6. Posiadanie obywatelstwa polskiego. 7. Korzystanie z pełni praw publicznych. 8. Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Dodatkowe: Wykształcenie: 1. wyższe profilowe na kierunku: rachunkowość lub ekonomia lub finanse. Pozostałe wymagania dodatkowe: 1. Przeszkolenie z zakresu finansów lub rachunkowości lub kontroli lub audytu wewnętrznego. Dokumenty i oświadczenia: niezbędne: 1. Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia. 2. Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia. 3. Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na 3 przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 632). 4. CV. 5. Kwestionariusz on-line pod adresem https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=d9beba1ddbe047788e008f91d8f24cd2 (preferowany) lub kwestionariusz aplikacyjny znajdujący się na stronie MSZ (gov.pl/dyplomacja) w zakładce Praca i Kariera Nabór do MSZ Nabory: użyteczne informacje i pliki do pobrania: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/nabory-uzyteczne-informacje-i-pliki-do-pobrania. 6. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego. 7. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru. 8. Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych. 9. Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. 10. Oświadczenie o przebiegu kształcenia w zagranicznych podmiotach systemu szkolnictwa wyższego i nauki. 11. Oświadczenie o niewspółpracowaniu z organami bezpieczeństwa państwa w latach 1944-1990 (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później). dodatkowe: 1. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku osób, które zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, jeżeli znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów. 2. Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia. 3. Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkolenia. Termin składania dokumentów: 06.09.2024 r. Decyduje data: wpływu oferty do urzędu. Miejsce składania dokumentów: Kwestionariusz aplikacyjny on-line (preferowany) na stronie: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=d9beba1ddbe047788e008f91d8f24cd2 lub Ministerstwo Spraw Zagranicznych Biuro Spraw Osobowych Al. J. Ch. Szucha 23 00-580 Warszawa z dopiskiem na kopercie oraz w aplikacji: BF 39/2024 Miejsce pracy: Al. Jana Chrystiana Szucha 23, (Śródmieście). Godziny pracy: 8-16 Do wynagrodzenia dodatkowo dodatek za wysługę lat. WIĘCEJ INFORMACJI: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/nabor-na-stanowisko-specjalisty-ds-rozliczen-dotacji-i-srodkow-unijnych-w-wydziale-rozliczen-srodkow-unijnych-i-dotacji-w-biurze-finansow-bf-392024
Wymagania Pożądane
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Wymagania Dodatkowe
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Dane pracodawcy
Pracodawca:
MINISTERSTWO SPRAW ZAGRANICZNYCH
Krótki opis działalności gospodarczej:
Adres www:
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Al. Jana Chrystiana Szucha 23, 00-580 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckieZobacz na mapie
Język aplikacji:
polski
Wymagane dokumenty:
Dokumenty i oświadczenia: niezbędne: 1. Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia. 2. Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia. 3. Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na 3 przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 632). 4. CV. 5. Kwestionariusz on-line pod adresem https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=d9beba1ddbe047788e008f91d8f24cd2 (preferowany) lub kwestionariusz aplikacyjny znajdujący się na stronie MSZ (gov.pl/dyplomacja) w zakładce Praca i Kariera Nabór do MSZ Nabory: użyteczne informacje i pliki do pobrania: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/nabory-uzyteczne-informacje-i-pliki-do-pobrania. 6. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego. 7. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru. 8. Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych. 9. Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. 10. Oświadczenie o przebiegu kształcenia w zagranicznych podmiotach systemu szkolnictwa wyższego i nauki. 11. Oświadczenie o niewspółpracowaniu z organami bezpieczeństwa państwa w latach 1944-1990 (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później). dodatkowe: 1. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku osób, które zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, jeżeli znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów. 2. Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia. 3. Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkolenia.
Sposób kontaktu / przekazania dokum.:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, inny - aplikacja wyłącznie przez formularz na BIP MSZ
Pozostałe dane
Liczba miejsc pracy:
3
w tym dla niepełnosprawnych:
3
Data dodania:
28.08.2024
Data aktualizacji:
Data ważności:
06.09.2024
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy:
false
Przeznaczone dla osób niepełnosprawnych (finansowanie z PFRON):
NIE

Treść oferty mogła ulec zmianie. Zapoznaj się z najaktualniejszą wersją tutaj
Dane kontaktowe
E-mail rekrutacja@msz.gov.pl

Informacje o cookies