Miejsce pracy:Zobacz na mapie
Jana Pawła II 13, 00-826 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckieZobacz na mapie
Zakres obowiązków:
Główne zadania realizowane na stanowisku pracy:
- Prowadzenie postępowań wyjaśniających związanych z prawidłowością i kompletnością dokumentacji składanej przez beneficjentów dofinansowań do wynagrodzeń zatrudnionych pracowników niepełnosprawnych i refundacji składek na ubezpieczenia społeczne za pośrednictwem SODiR.
- Prowadzenie postępowań rozstrzygających zasadność ubiegania się przez beneficjentów o wypłatę dofinansowań do wynagrodzeń zatrudnionych pracowników niepełnosprawnych oraz o wypłatę refundacji składek na ubezpieczenia społeczne.
- Opracowywanie projektów decyzji i postanowień, rozpatrywanie środków odwoławczych w sprawach dotyczących prowadzonych postępowań.
- Współpraca z organami zewnętrznymi w zakresie prowadzonych postępowań.
- Prowadzenie korespondencji z beneficjentami dofinansowań i refundacji w zakresie postępowań administracyjnych.
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę w zastępstwie
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:
false
Wymiar etatu:
1
Zmianowość:
jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40.00
Data rozpoczęcia:
14.10.2023
Data zakończenia pracy:
Wynagrodzenie brutto:
od 5 000 do 5 400 PLN
System wynagradzania:
Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód:
pracownik biurowy
Typ propozycji:
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
średnie ogólnokształcące
Znajomość języków:
Zawód:
Pracownik biurowy (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2)
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Staż pracy ogółem:
Inne wymagania:
Wymogi konieczne
Wykształcenie: wyższe
Staż pracy: 2 lata
znajomość ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,
znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego,
umiejętność pracy pod presją czasu,
komunikatywność,
umiejętność pracy w zespole,
umiejętność organizacji pracy.
Wymogi pożądane
Rodzaj doświadczenia: praca w administracji publicznej
znajomość przepisów o pomocy publicznej,
umiejętność korzystania z programów prawniczych oraz bazy aktów prawnych,
znajomość MS Office (Word, Excel).
Główne zadania realizowane na stanowisku pracy:
- Prowadzenie postępowań wyjaśniających związanych z prawidłowością i kompletnością dokumentacji składanej przez beneficjentów dofinansowań do wynagrodzeń zatrudnionych pracowników niepełnosprawnych i refundacji składek na ubezpieczenia społeczne za pośrednictwem SODiR.
- Prowadzenie postępowań rozstrzygających zasadność ubiegania się przez beneficjentów o wypłatę dofinansowań do wynagrodzeń zatrudnionych pracowników niepełnosprawnych oraz o wypłatę refundacji składek na ubezpieczenia społeczne.
- Opracowywanie projektów decyzji i postanowień, rozpatrywanie środków odwoławczych w sprawach dotyczących prowadzonych postępowań.
- Współpraca z organami zewnętrznymi w zakresie prowadzonych postępowań.
- Prowadzenie korespondencji z beneficjentami dofinansowań i refundacji w zakresie postępowań administracyjnych.
Szczegółowe informacje o ofercie znajdują się pod adresem: https://bip.pfron.org.pl/praca-w-funduszu/oferty-pracy/szczegoly/job/specjalista-ds-rynku-pracy-3/
Wymagania Pożądane
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Pakiet MS Office
Wymagania Dodatkowe
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Pracodawca:
Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych
Krótki opis działalności gospodarczej:
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Adres:Zobacz na mapie
Jana Pawła II 13, 00-826 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckieZobacz na mapie
E-mail:
Język aplikacji:
polski
Wymagane dokumenty:
Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, zawierający oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów niniejszego naboru oraz oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych, zgodnie ze wzorem zamieszczonym pod ogłoszeniem,
- kopie dokumentów potwierdzających poziom i kierunek wykształcenia,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie pozostałych wymogów naboru.
Sposób kontaktu / przekazania dokum.:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, inny - Szczegółowe informacje o ofercie znajdują się pod adresem: https://bip.pfron.org.pl/praca-w-funduszu/oferty-pracy/szczegoly/job/specjalista-ds-rynku-pracy-3/, Godziny : 8-16
Treść oferty mogła ulec zmianie. Zapoznaj się z najaktualniejszą wersją tutaj