Niepelnosprawni Praca - Oferty pracy dla osób niepełnosprawnych

Administracja biurowa
Administracja państwowa
Budownictwo, Geodezja
Doradztwo, Konsulting
Farmacja, Biotechnologia
Finanse i bankowość, Ekonomia
Grafika, Kreacja artystyczna, Fotografia
HR, Kadry
Informatyka
Inne
Instalacja, Utrzymanie, Serwis
Internet, E-commerce
Inżynieria, Konstrukcja, Technika
Kadra zarządzająca
Księgowość, Podatki, Controlling, Audyt
Logistyka, Zakupy, Transport
Marketing, Reklama, Promocja i PR
Media, Dziennikarstwo, Rozrywka, Kultura
Medycyna, Opieka zdrowotna
Motoryzacja
Nieruchomości, Architektura
Obsługa klienta, Call Center
Pracownik ochrony
Prawo
Produkcja, Praca fizyczna
Produkcja spożywcza
Rolnictwo, Ochrona środowiska
Sprzątaczki, Opiekunki, Gosposie
Sprzedaż, Handel
Szkolenia, Edukacja
Telekomunikacja
Tłumaczenia
Turystyka, Hotelarstwo, Gastronomia
Ubezpieczenia
Uroda
Wszystkie branże
Wszystkie lokalizacje
Miasto:
dolnośląskie
kujawsko-pomorskie
lubelskie
lubuskie
łódzkie
małopolskie
mazowieckie
opolskie
podkarpackie
podlaskie
pomorskie
śląskie
świętokrzyskie
warmińsko-mazurskie
wielkopolskie
zachodniopomorskie
zagranica

Specjalista Ds. Szkoleń, Kontroli Ewidencji I Obiegu Inf. Niejawnych

2023-11-01 - 2023-11-15


Treść oferty pracy
Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy:Zobacz na mapie
Szucha 23, 00-580 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckieZobacz na mapie
Zakres obowiązków:
Specjalista ds. szkoleń, kontroli ewidencji i obiegu inf. niejawnych: 1. Prowadzi szkolenia w zakresie ochrony inf. niej., obsługi kancelaryjnej materiałów niej. 2. Przeprowadza w resorcie okresowe i doraźne kontrole ochrony inf. niej. 3. Prowadzi czynności wyjaśniające w przypadku stwierdzenia naruszeń przepisów w zakresie ochrony inf. niej. 4. Opracowuje i aktualizuje materiały szkoleniowe oraz prowadzi ewidencję wydanych zaświadczeń o odbyciu szkolenia 5. Udziela informacji i porad w sprawach dotyczących organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych i PODN 6. Bierze udział w opracowywaniu i opiniowaniu projektów aktów prawnych, sprawozdań, planów i zaleceń 7. Prowadzi ewidencję wydatków ponoszonych przez biuro oraz bierze udział w rozliczaniu faktur, rachunków i usług.
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:
false
Wymiar etatu:
1
Zmianowość:
jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40.00
Data rozpoczęcia:
01.01.2024
Data zakończenia pracy:
Wynagrodzenie brutto:
od 5 250 PLN
System wynagradzania:
Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód:
specjalista ochrony informacji niejawnych
Typ propozycji:
Wymagania
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
wyższe (w tym licencjat)
Znajomość języków:
angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Poświadczenie bezpieczeństwa – dostęp do informacji niejawnych o klauzuli "ściśle tajne", Wyszukiwanie i analiza informacji oraz wyciąganie wniosków, komunikatywność, wysoka kultura osobista
Staż pracy ogółem:
[cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1
Inne wymagania:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE: wykształcenie wyższe magisterskie, 1 rok doświadczenia w pionie ochrony w adm. publ., poświadczenie ściśle tajne + przeszkolenie lub zgoda na sprawdzenie, jęz. angielski na poziomie A2. WYMAGANIA DODATKOWE: wykształcenie mgr administracja lub zarządzanie, szkolenie z obsługi kancelaryjnej inf. niejawnych Specjalista ds. szkoleń, kontroli ewidencji i obiegu inf. niejawnych: 1. Prowadzi szkolenia w zakresie ochrony inf. niej., obsługi kancelaryjnej materiałów niej. 2. Przeprowadza w resorcie okresowe i doraźne kontrole ochrony inf. niej. 3. Prowadzi czynności wyjaśniające w przypadku stwierdzenia naruszeń przepisów w zakresie ochrony inf. niej. 4. Opracowuje i aktualizuje materiały szkoleniowe oraz prowadzi ewidencję wydanych zaświadczeń o odbyciu szkolenia 5. Udziela informacji i porad w sprawach dotyczących organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych i PODN 6. Bierze udział w opracowywaniu i opiniowaniu projektów aktów prawnych, sprawozdań, planów i zaleceń 7. Prowadzi ewidencję wydatków ponoszonych przez biuro oraz bierze udział w rozliczaniu faktur, rachunków i usług. INFORMACJA O NABORZE: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/nabor-do-msz
Wymagania Pożądane
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Wymagania Dodatkowe
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Dane pracodawcy
Pracodawca:
MINISTERSTWO SPRAW ZAGRANICZNYCH
Krótki opis działalności gospodarczej:
Adres www:
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Szucha 23, 00-580 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckieZobacz na mapie
Język aplikacji:
polski
Wymagane dokumenty:
cv
Sposób kontaktu / przekazania dokum.:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, inny - formularz aplikacyjny w BIP MSZ
Pozostałe dane
Liczba miejsc pracy:
2
w tym dla niepełnosprawnych:
2
Data dodania:
31.10.2023
Data aktualizacji:
Data ważności:
15.11.2023
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy:
false
Przeznaczone dla osób niepełnosprawnych (finansowanie z PFRON):
NIE

Treść oferty mogła ulec zmianie. Zapoznaj się z najaktualniejszą wersją tutaj
Dane kontaktowe
E-mail rekrutacja@msz.gov.pl

Informacje o cookies