Niepelnosprawni Praca - Oferty pracy dla osób niepełnosprawnych

Administracja biurowa
Administracja państwowa
Budownictwo, Geodezja
Doradztwo, Konsulting
Farmacja, Biotechnologia
Finanse i bankowość, Ekonomia
Grafika, Kreacja artystyczna, Fotografia
HR, Kadry
Informatyka
Inne
Instalacja, Utrzymanie, Serwis
Internet, E-commerce
Inżynieria, Konstrukcja, Technika
Kadra zarządzająca
Księgowość, Podatki, Controlling, Audyt
Logistyka, Zakupy, Transport
Marketing, Reklama, Promocja i PR
Media, Dziennikarstwo, Rozrywka, Kultura
Medycyna, Opieka zdrowotna
Motoryzacja
Nieruchomości, Architektura
Obsługa klienta, Call Center
Pracownik ochrony
Prawo
Produkcja, Praca fizyczna
Produkcja spożywcza
Rolnictwo, Ochrona środowiska
Sprzątaczki, Opiekunki, Gosposie
Sprzedaż, Handel
Szkolenia, Edukacja
Telekomunikacja
Tłumaczenia
Turystyka, Hotelarstwo, Gastronomia
Ubezpieczenia
Uroda
Wszystkie branże
Wszystkie lokalizacje
Miasto:
dolnośląskie
kujawsko-pomorskie
lubelskie
lubuskie
łódzkie
małopolskie
mazowieckie
opolskie
podkarpackie
podlaskie
pomorskie
śląskie
świętokrzyskie
warmińsko-mazurskie
wielkopolskie
zachodniopomorskie
zagranica

Specjalista W Sekcji Rachuby I Płac W Pionie Głównego Księgowego (ogłoszenie Nr 126034)

2023-08-28 - 2023-09-08


Treść oferty pracy
Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy:Zobacz na mapie
Komitetu Obrony Robotników 23, 02-148 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckieZobacz na mapie
Zakres obowiązków:
Osoba na tym stanowisku: - nalicza wynagrodzenia oraz inne świadczenia pieniężne pracowników, - przyjmuje do realizacji oraz dokonuje potrąceń z wynagrodzeń i innych należności składek na ubezpieczenie zdrowotne, podatek dochodowy i innych oraz rozlicza wierzytelności osób trzecich, banków, komorników, ZUS,US I firm ubezpieczeniowych - przygotowuje dane do planowań miesięcznych, kwartalnych, półrocznych i rocznych wydatków budżetowych a w szczególności wydatków płacowych - prowadzi ewidencję wynagrodzeń pracowników oraz dokumentację naliczanych wynagrodzeń i innych świadczeń pieniężnych oraz przygotowuje dokumentację do archiwizacji - prowadzi dokumentację związaną z podatkiem dochodowym od osób fizycznych oraz przygotowuje roczne informacje podatkowe pracowników - wystawia zaświadczenia o zarobkach oraz sporządza inne dokumenty dla pracowników
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę w zastępstwie
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:
false
Wymiar etatu:
1
Zmianowość:
jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40.00
Data rozpoczęcia:
02.10.2023
Data zakończenia pracy:
01.10.2024
Wynagrodzenie brutto:
od 4 271,38 PLN
System wynagradzania:
Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód:
pracownik biurowy
Typ propozycji:
Wymagania
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
wyższe (w tym licencjat)
Znajomość języków:
polski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Zawód:
Pracownik biurowy (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 0, [cbop.i18n.stazSerializer.miesiace]: 6)
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Pakiet MS Office, kadry i płace (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 0, [cbop.i18n.stazSerializer.miesiace]: 6)
Staż pracy ogółem:
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: - wykształcenie wyższe - doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy w obszarze obsługi wydatków osobowych - znajomość przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i naliczania wynagrodzeń - uumiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office) - posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawa o ochronie informacji niejawnych - umiejętność pracy w zespole - w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r. - posiadanie obywatelstwa polskiego - korzystanie z pełni praw publicznych - nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe Wymagania dodatkowe: - wykształcenie wyższe ekonomiczne - doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata pracy/administracji - umiejętność obsługi programu płacowego Osoba na tym stanowisku: - nalicza wynagrodzenia oraz inne świadczenia pieniężne pracowników, - przyjmuje do realizacji oraz dokonuje potrąceń z wynagrodzeń i innych należności składek na ubezpieczenie zdrowotne, podatek dochodowy i innych oraz rozlicza wierzytelności osób trzecich, banków, komorników, ZUS,US I firm ubezpieczeniowych - przygotowuje dane do planowań miesięcznych, kwartalnych, półrocznych i rocznych wydatków budżetowych a w szczególności wydatków płacowych - prowadzi ewidencję wynagrodzeń pracowników oraz dokumentację naliczanych wynagrodzeń i innych świadczeń pieniężnych oraz przygotowuje dokumentację do archiwizacji - prowadzi dokumentację związaną z podatkiem dochodowym od osób fizycznych oraz przygotowuje roczne informacje podatkowe pracowników - wystawia zaświadczenia o zarobkach oraz sporządza inne dokumenty dla pracowników Szczegółowa oferta pracy znajduje się na stronie internetowej: https://bip.nadwislanski.strazgraniczna.pl/s07/wolne-stanowiska-pracy/wolne-stanowiska-pracy
Wymagania Pożądane
Wykształcenie:
wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Wymagania Dodatkowe
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Dane pracodawcy
Pracodawca:
Nadwiślański Oddział Straży Granicznej im. Powstania Warszawskiego
Krótki opis działalności gospodarczej:
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Komitetu Obrony Robotników 23, 02-148 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckieZobacz na mapie
E-mail:
Język aplikacji:
polski
Wymagane dokumenty:
https://bip.nadwislanski.strazgraniczna.pl/s07/wolne-stanowiska-pracy/wolne-stanowiska-pracy
Sposób kontaktu / przekazania dokum.:
Preferowane formy kontaktu: telefon, inny
Pozostałe dane
Liczba miejsc pracy:
1
w tym dla niepełnosprawnych:
1
Data dodania:
28.08.2023
Data aktualizacji:
28.08.2023
Data ważności:
08.09.2023
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy:
false
Przeznaczone dla osób niepełnosprawnych (finansowanie z PFRON):
NIE

Treść oferty mogła ulec zmianie. Zapoznaj się z najaktualniejszą wersją tutaj

Informacje o cookies