Miejsce pracy:Zobacz na mapie
Komitetu Obrony Robotników 23, 02-148 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckieZobacz na mapie
Zakres obowiązków:
OSOBA NA TYM STANOWISKU:
- nalicza wynagrodzenia oraz inne świadczenia pieniężne pracowników,
- przyjmuje do realizacji oraz dokonuje potrąceń z wynagrodzeń i innych należności składek na ubezpieczenie zdrowotne, podatek dochodowy i innych oraz rozlicza wierzytelności osób trzecich, banków, komorników, ZUS,US I firm ubezpieczeniowych
- przygotowuje dane do planowań miesięcznych, kwartalnych, półrocznych i rocznych wydatków budżetowych a w szczególności wydatków płacowych
- prowadzi ewidencję wynagrodzeń pracowników oraz dokumentację naliczanych wynagrodzeń i innych świadczeń pieniężnych oraz przygotowuje dokumentację do archiwizacji
- prowadzi dokumentację związaną z podatkiem dochodowym od osób fizycznych oraz przygotowuje roczne informacje podatkowe pracowników
- wystawia zaświadczenia o zarobkach oraz sporządza inne dokumenty dla pracowników
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę w zastępstwie
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:
false
Wymiar etatu:
1
Zmianowość:
jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40.00
Data rozpoczęcia:
11.12.2023
Data zakończenia pracy:
10.12.2024
Wynagrodzenie brutto:
od 4 380,9 PLN
System wynagradzania:
Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód:
specjalista do spraw kadr
Typ propozycji:
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
wyższe (w tym licencjat)
Znajomość języków:
Zawód:
Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 0, [cbop.i18n.stazSerializer.miesiace]: 6)
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Pakiet MS Office
Staż pracy ogółem:
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem pracy:
- wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy w obszarze obsługi wydatków osobowych
- znajomość przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i naliczania wynagrodzeń
- umiejętność obsługi komputera ( pakiet MS Office)
- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawa o ochronie informacji niejawnych
- umiejętność pracy w zespole.
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- posiadanie obywatelstwa polskiego
- korzystanie z pełni praw publicznych
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe):
- wykształcenie: wyższe ekonomiczne
- doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata pracy/administracji
- umiejętność obsługi programu płacowego.
Osoba na tym stanowisku:
- nalicza wynagrodzenia oraz inne świadczenia pieniężne pracowników,
- przyjmuje do realizacji oraz dokonuje potrąceń z wynagrodzeń i innych należności składek na ubezpieczenie zdrowotne, podatek dochodowy i innych oraz rozlicza wierzytelności osób trzecich, banków, komorników, ZUS,US I firm ubezpieczeniowych
- przygotowuje dane do planowań miesięcznych, kwartalnych, półrocznych i rocznych wydatków budżetowych a w szczególności wydatków płacowych
- prowadzi ewidencję wynagrodzeń pracowników oraz dokumentację naliczanych wynagrodzeń i innych świadczeń pieniężnych oraz przygotowuje dokumentację do archiwizacji
- prowadzi dokumentację związaną z podatkiem dochodowym od osób fizycznych oraz przygotowuje roczne informacje podatkowe pracowników
- wystawia zaświadczenia o zarobkach oraz sporządza inne dokumenty dla pracowników
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- prace o charakterze administracyjno-biurowym wykonywane w systemie jednozmianowym 8-godzinnym (7:30-15:30);
- praca w siedzibie Oddziału.
Pełna oferta pracy znajduje się na stronie internetowej https://bip.nadwislanski.strazgraniczna.pl/s07/wolne-stanowiska-pracy/wolne-stanowiska-pracy (nr ogłoszenia: 129806)
[Kontakt telefoniczny: 22 500 33 79]
Wymagania Pożądane
Wykształcenie:
wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Wymagania Dodatkowe
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Pracodawca:
Nadwiślański Oddział Straży Granicznej im. Powstania Warszawskiego
Krótki opis działalności gospodarczej:
Adres www:
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Adres:Zobacz na mapie
Komitetu Obrony Robotników 23, 02-148 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckieZobacz na mapie
Język aplikacji:
polski
Wymagane dokumenty:
Pełna oferta pracy znajduje się na stronie internetowej https://bip.nadwislanski.strazgraniczna.pl/s07/wolne-stanowiska-pracy/wolne-stanowiska-pracy (nr ogłoszenia: 129806)
Sposób kontaktu / przekazania dokum.:
Preferowane formy kontaktu: telefon, inny
Treść oferty mogła ulec zmianie. Zapoznaj się z najaktualniejszą wersją tutaj