Miejsce pracy:Zobacz na mapie
Krucza 38/42, 00-926 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckieZobacz na mapie
Zakres obowiązków:
Osoba na tym stanowisku:
- organizuje proces przeprowadzania naborów do Urzędu, w szczególności do korpusu służby cywilnej, oraz bierze udział w naborach,
- przygotowuje projekty dokumentów związanych z zatrudnieniem pracowników Urzędu, a także prowadzi akta osobowe i komputerową bazę danych pracowników Urzędu,
- ustala uprawnienia pracowników Urzędu wynikające ze stosunku pracy, w szczególności do urlopów wypoczynkowych, dodatków za wieloletnią pracę (dodatków stażowych), nagród jubileuszowych, dodatkowego wynagrodzenia rocznego, odpraw emerytalnych i rentowych, a także prowadzi ewidencję czasu pracy,
- dokonuje zgłoszeń pracowników i członków ich rodzin do ZUS, zgłoszeń zmian w danych ubezpieczonych oraz ich wyrejestrowuje,
- koordynuje przeprowadzanie pierwszych ocen w służbie cywilnej nowozatrudnionych członków korpusu służby cywilnej oraz ocen okresowych członków korpusu służby cywilnej, zatrudnionych na czas nieokreślony wraz z ustalaniem ich indywidualnych programów rozwoju zawodowego,
- bierze udział w organizowaniu służby przygotowawczej dla nowozatrudnionych pracowników służby cywilnej w Urzędzie,
- prowadzi sprawy związane z etatyzacją oraz sprawozdawczością dotyczącą zatrudnienia w Urzędzie,
- bierze udział w monitorowaniu procesu sporządzania opisów stanowisk pracy w Urzędzie oraz ich sukcesywnego wartościowania.
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:
false
Wymiar etatu:
1
Zmianowość:
jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40.00
Data rozpoczęcia:
01.03.2024
Data zakończenia pracy:
28.02.2025
Wynagrodzenie brutto:
od 5 476 PLN
System wynagradzania:
Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód:
specjalista administracji publicznej
Typ propozycji:
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
wyższe (w tym licencjat), inne
Znajomość języków:
Zawód:
Specjalista administracji publicznej (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1, [cbop.i18n.stazSerializer.miesiace]: 6)
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Obsługa komputera
Staż pracy ogółem:
Inne wymagania:
Wymagania (niezbędne):
- wykształcenie: wyższe,
- doświadczenie zawodowe: 1,5 roku w pracy związanej z obsługą kadrową lub zarządzaniem zasobami ludzkimi w komórce kadrowej,
- znajomość przepisów: Kodeksu pracy wraz z aktami wykonawczymi, ustawy o służbie cywilnej wraz z aktami wykonawczymi, ustawy o pracownikach urzędów państwowych wraz z aktami wykonawczymi, ustawy o dostępie do informacji publicznej,
- znajomość przepisów dotyczących podstaw ustrojowych państwa, w szczególności funkcjonowania administracji rządowej (Konstytucja RP, ustawa o działach administracji rządowej, ustawa o Radzie Ministrów),
- poświadczenie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub zgoda na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu,
- wiedza z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi,
- umiejętność obsługi komputera (w szczególności Excel oraz system informacji prawnej typu Lex czy Legalis),
- umiejętność analitycznego myślenia,
- umiejętność organizacji pracy własnej,
- umiejętność pracy w zespole,
- odporność na stres,
- komunikatywność,
- kultura osobista,
- posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
- posiadanie obywatelstwa ukraińskiego - dotyczy obywateli Ukrainy, przebywających legalnie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej lub których pobyt na tym terytorium jest uznawany za legalny na podstawie art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 12 marca 2022 r. o pomocy obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa,
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne lub informację o złożeniu oświadczenia lustracyjnego, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r., (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później).
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe):
- wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne, studia podyplomowe z zakresu prawa pracy lub zarządzania zasobami ludzkimi,
- doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy w administracji publicznej.
Osoba na tym stanowisku:
- organizuje proces przeprowadzania naborów do Urzędu, w szczególności do korpusu służby cywilnej, oraz bierze udział w naborach,
- przygotowuje projekty dokumentów związanych z zatrudnieniem pracowników Urzędu, a także prowadzi akta osobowe i komputerową bazę danych pracowników Urzędu,
- ustala uprawnienia pracowników Urzędu wynikające ze stosunku pracy, w szczególności do urlopów wypoczynkowych, dodatków za wieloletnią pracę (dodatków stażowych), nagród jubileuszowych, dodatkowego wynagrodzenia rocznego, odpraw emerytalnych i rentowych, a także prowadzi ewidencję czasu pracy,
- dokonuje zgłoszeń pracowników i członków ich rodzin do ZUS, zgłoszeń zmian w danych ubezpieczonych oraz ich wyrejestrowuje,
- koordynuje przeprowadzanie pierwszych ocen w służbie cywilnej nowozatrudnionych członków korpusu służby cywilnej oraz ocen okresowych członków korpusu służby cywilnej, zatrudnionych na czas nieokreślony wraz z ustalaniem ich indywidualnych programów rozwoju zawodowego,
- bierze udział w organizowaniu służby przygotowawczej dla nowozatrudnionych pracowników służby cywilnej w Urzędzie,
- prowadzi sprawy związane z etatyzacją oraz sprawozdawczością dotyczącą zatrudnienia w Urzędzie,
- bierze udział w monitorowaniu procesu sporządzania opisów stanowisk pracy w Urzędzie oraz ich sukcesywnego wartościowania,
Wymagane dokumenty oraz wzory wymaganych oświadczeń dostępne są na stronie internetowej Urzędu (www.gunb.gov.pl) - w zakładce Pracuj z nami.
[Kontakt telefoniczny: od poniedziałku do piątku w godz. 8:15-16:15 pod nr tel.: (22) 661 94 66, 603 757 793 lub mailowy: nabory@gunb.gov.pl]
Aplikując kandydat oświadcza, że znana mu jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze.
Wymagania Pożądane
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Wymagania Dodatkowe
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Pracodawca:
GŁÓWNY URZĄD NADZORU BUDOWLANEGO
Krótki opis działalności gospodarczej:
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Adres:Zobacz na mapie
Krucza 38/42, 00-512 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckieZobacz na mapie
E-mail:
Język aplikacji:
polski
Wymagane dokumenty:
Szczegółowe informacje dotyczące ogłoszenia znajdują się na stronach KPRM pod linkiem: https://nabory.kprm.gov.pl/
Sposób kontaktu / przekazania dokum.:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, poczta, inny - Pracodawca zaprasza do kontaktu telefonicznego: od poniedziałku do piątku, w godz. 8:15-16:15,
pod nr tel.: (22) 661 94 66, 603 757 793 lub mailowego na adres: nabory@gunb.gov.pl., Godziny : 8.15-16.15
Treść oferty mogła ulec zmianie. Zapoznaj się z najaktualniejszą wersją tutaj