Miejsce pracy:Zobacz na mapie
Włochowska 25/33, 02-336 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckieZobacz na mapie
Zakres obowiązków:
1. Przyjmowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie, wydawanie i wysyłanie dokumentów oraz prowadzenie urządzeń ewidencyjnych dla tych dokumentów, w tym: dzienników korespondencyjnych, dzienników podawczych, wykazów przesyłek nadawanych pocztą resortową, w trybie listów poleconych, odbieranych z poczty specjalnej.
2. Prowadzenie ewidencji pomocniczej w sekretariacie Sekcji Ochrony Pracy, w tym: list obecności, zwolnień lekarskich, grafików urlopów, delegacji służbowych, pieczęci i stempli.
3. Obsługa poczty elektronicznej Sekcji Ochrony Pracy.
4. Rozdzielanie korespondencji według dyspozycji Kierownika Sekcji Ochrony Pracy.
5. Przekazywanie za potwierdzeniem odbioru dokumentów, zgodnie z dekretacją, policjantom i pracownikom Sekcji Ochrony Pracy.
6. Gromadzenie i ewidencjonowanie aktów prawnych oraz zapoznawanie z ich treścią policjantów/pracowników zgodnie z dyspozycją Kierownika SOP.
7. Rozliczanie policjantów i pracowników Sekcji Ochrony Pracy z dokumentów służbowych w przypadku ustania stosunku służby/pracy, przeniesienia lub delegowania.
8. Sporządzanie okresowych (kwartalnych i rocznych) wykazów spraw niezakończonych, pozostających w posiadaniu policjantów/pracowników Sekcji Ochrony Pracy.
9. Sporządzanie okresowej sprawozdawczości w zakresie zwolnień lekarskich i urlopów do celów ustalenia wynagrodzenia policjantów/pracowników Sekcji Ochrony Pracy.
10. Udzielanie instruktaży policjantom i pracownikom Sekcji Ochrony Pracy w zakresie trybu i zasad oznaczania akt spraw ostatecznie zakończonych.
11. Przyjmowanie, ewidencjonowanie i przechowywanie akt spraw ostatecznie zakończonych oraz kwalifikowanie akt kat. B pod względem okresu przechowywania.
12. Przygotowywanie i kompletowanie dokumentacji spraw ostatecznie zakończonych oraz przekazywanie dokumentacji archiwalnej do komórki organizacyjnej właściwej ds. archiwum.
13. Uczestniczenie w brakowaniu dokumentacji niearchiwalnej oraz w komisyjnym brakowaniu i przekazywaniu dokumentacji do wybrakowania, po uprzednim zezwoleniu właściwego archiwum.
14. Obsługa Systemu Wspomagania Obsługi Policji (SWOP) w ramach podsystemu Kadra w zakresie zagadnień związanych z absencją oraz z w ramach podsystemu Gospodarka Materiałowa.
15. Prowadzenie dzienników ewidencji sprzętu i wyposażenia Sekcji Ochrony Pracy.
16. Przechowywanie prowadzonych przez Sekcję Ochrony Pracy rejestrów dotyczących spraw bhp i ppoż.
17. Wydawanie materiałów eksploatacyjnych, w tym: druków i materiałów kancelaryjno-biurowych.
18. Przestrzeganie tajemnicy prawnie chronionej.
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:
false
Wymiar etatu:
1
Zmianowość:
jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40.00
Data rozpoczęcia:
01.02.2024
Data zakończenia pracy:
31.01.2025
Wynagrodzenie brutto:
od 3 600 PLN
System wynagradzania:
Czasowo-premiowy ze staw. mies
Zawód:
pracownik biurowy
Typ propozycji:
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
średnie zawodowe
Znajomość języków:
Zawód:
Pracownik biurowy
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Pakiet MS Office
Staż pracy ogółem:
Inne wymagania:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
- wykształcenie: średnie
- staż pracy: 2 lata
- umiejętności: obsługi komputera w zakresie pakietu MS OFFICE, obsługi urządzeń biurowych, planowania i organizowania pracy własnej, pracy zespołowej, komunikatywność.
- dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
- w Komendzie Stołecznej Policji nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 roku do dnia 31 lipca 1990 roku pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 roku o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 roku lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 roku.
WYMAGANIA POŻĄDANE:
- doświadczenie zawodowe na podobnie zajmowanym stanowisku
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
1. Przyjmowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie, wydawanie i wysyłanie dokumentów oraz prowadzenie urządzeń ewidencyjnych dla tych dokumentów, w tym: dzienników korespondencyjnych, dzienników podawczych, wykazów przesyłek nadawanych pocztą resortową, w trybie listów poleconych, odbieranych z poczty specjalnej.
2. Prowadzenie ewidencji pomocniczej w sekretariacie Sekcji Ochrony Pracy, w tym: list obecności, zwolnień lekarskich, grafików urlopów, delegacji służbowych, pieczęci i stempli.
3. Obsługa poczty elektronicznej Sekcji Ochrony Pracy.
4. Rozdzielanie korespondencji według dyspozycji Kierownika Sekcji Ochrony Pracy.
5. Przekazywanie za potwierdzeniem odbioru dokumentów, zgodnie z dekretacją, policjantom i pracownikom Sekcji Ochrony Pracy.
6. Gromadzenie i ewidencjonowanie aktów prawnych oraz zapoznawanie z ich treścią policjantów/pracowników zgodnie z dyspozycją Kierownika SOP.
7. Rozliczanie policjantów i pracowników Sekcji Ochrony Pracy z dokumentów służbowych w przypadku ustania stosunku służby/pracy, przeniesienia lub delegowania.
8. Sporządzanie okresowych (kwartalnych i rocznych) wykazów spraw niezakończonych, pozostających w posiadaniu policjantów/pracowników Sekcji Ochrony Pracy.
9. Sporządzanie okresowej sprawozdawczości w zakresie zwolnień lekarskich i urlopów do celów ustalenia wynagrodzenia policjantów/pracowników Sekcji Ochrony Pracy.
10. Udzielanie instruktaży policjantom i pracownikom Sekcji Ochrony Pracy w zakresie trybu i zasad oznaczania akt spraw ostatecznie zakończonych.
11. Przyjmowanie, ewidencjonowanie i przechowywanie akt spraw ostatecznie zakończonych oraz kwalifikowanie akt kat. B pod względem okresu przechowywania.
12. Przygotowywanie i kompletowanie dokumentacji spraw ostatecznie zakończonych oraz przekazywanie dokumentacji archiwalnej do komórki organizacyjnej właściwej ds. archiwum.
13. Uczestniczenie w brakowaniu dokumentacji niearchiwalnej oraz w komisyjnym brakowaniu i przekazywaniu dokumentacji do wybrakowania, po uprzednim zezwoleniu właściwego archiwum.
14. Obsługa Systemu Wspomagania Obsługi Policji (SWOP) w ramach podsystemu Kadra w zakresie zagadnień związanych z absencją oraz z w ramach podsystemu Gospodarka Materiałowa.
15. Prowadzenie dzienników ewidencji sprzętu i wyposażenia Sekcji Ochrony Pracy.
16. Przechowywanie prowadzonych przez Sekcję Ochrony Pracy rejestrów dotyczących spraw bhp i ppoż.
17. Wydawanie materiałów eksploatacyjnych, w tym: druków i materiałów kancelaryjno-biurowych.
18. Przestrzeganie tajemnicy prawnie chronionej.
[PEŁNA TREŚĆ OFERTY: http://bip.ksp.policja.gov.pl/ksp/ogloszenia-o-wolnych-st/42041,Ogloszenie-o-wolnym-stanowisku-pracy-poza-korpusem-sluzby-cywilnej-starszy-techn.html
Wymagania Pożądane
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Poświadczenie bezpieczeństwa – dostęp do informacji niejawnych o klauzuli "poufne"
Wymagania Dodatkowe
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Pracodawca:
Komenda Stołeczna Policji
Krótki opis działalności gospodarczej:
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Adres:Zobacz na mapie
Nowolipie 2, 00-150 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckieZobacz na mapie
Język aplikacji:
polski
Wymagane dokumenty:
http://bip.ksp.policja.gov.pl/ksp/ogloszenia-o-wolnych-st/42041,Ogloszenie-o-wolnym-stanowisku-pracy-poza-korpusem-sluzby-cywilnej-starszy-techn.html
Sposób kontaktu / przekazania dokum.:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Treść oferty mogła ulec zmianie. Zapoznaj się z najaktualniejszą wersją tutaj