Niepelnosprawni Praca - Oferty pracy dla osób niepełnosprawnych

Administracja biurowa
Administracja państwowa
Budownictwo, Geodezja
Doradztwo, Konsulting
Farmacja, Biotechnologia
Finanse i bankowość, Ekonomia
Grafika, Kreacja artystyczna, Fotografia
HR, Kadry
Informatyka
Inne
Instalacja, Utrzymanie, Serwis
Internet, E-commerce
Inżynieria, Konstrukcja, Technika
Kadra zarządzająca
Księgowość, Podatki, Controlling, Audyt
Logistyka, Zakupy, Transport
Marketing, Reklama, Promocja i PR
Media, Dziennikarstwo, Rozrywka, Kultura
Medycyna, Opieka zdrowotna
Motoryzacja
Nieruchomości, Architektura
Obsługa klienta, Call Center
Pracownik ochrony
Prawo
Produkcja, Praca fizyczna
Produkcja spożywcza
Rolnictwo, Ochrona środowiska
Sprzątaczki, Opiekunki, Gosposie
Sprzedaż, Handel
Szkolenia, Edukacja
Telekomunikacja
Tłumaczenia
Turystyka, Hotelarstwo, Gastronomia
Ubezpieczenia
Uroda
Wszystkie branże
Wszystkie lokalizacje
Miasto:
dolnośląskie
kujawsko-pomorskie
lubelskie
lubuskie
łódzkie
małopolskie
mazowieckie
opolskie
podkarpackie
podlaskie
pomorskie
śląskie
świętokrzyskie
warmińsko-mazurskie
wielkopolskie
zachodniopomorskie
zagranica

Starszy Technik W Sekcji Organizacyjno-ekonomicznej W Wydziale Budownictwa I Gospodarowania Nieruchomościami(ogłoszenie 04/01/2024)

2024-01-10 - 2024-01-23


Treść oferty pracy
Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy:Zobacz na mapie
Komitetu Obrony Robotników 23, 02-148 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckieZobacz na mapie
Zakres obowiązków:
Osoba na tym stanowisku: - uczestniczy w opracowaniu projektu planu zamówień publicznych, - bierze udział w opracowywaniu planów rzeczowo - finansowych, sprawozdań i analiz finansowych w zakresie stanu wydatkowania środków finansowych przydzielonych dla Wydziału, - bierze udział w uzgadnianiu wydatków budżetowych z komórką finansową oraz w sporządzaniu zapotrzebowania na środki finansowe, wydatki w podziale na miesiące i dekady, - zajmuje się obsługą dowodów księgowych w ramach właściwości Wydziału,
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:
false
Wymiar etatu:
1
Zmianowość:
jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40.00
Data rozpoczęcia:
01.03.2024
Data zakończenia pracy:
31.05.2024
Wynagrodzenie brutto:
od 4 243,2 PLN
System wynagradzania:
Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód:
pracownik biurowy
Typ propozycji:
Wymagania
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
średnie ogólnokształcące, kierunek: BHP
Znajomość języków:
Zawód:
Pracownik biurowy (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2)
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Zamówienia publiczne, Obsługa urządzeń biurowych, Pakiet MS Office
Staż pracy ogółem:
Inne wymagania:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE: - wykształcenie średnie; - co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe; - znajomość w stopniu podstawowym przepisów o finansach publicznych i zamówień publicznych; - dobra organizacja pracy, - odporność na stres, - dyspozycyjność, komunikatywność, odpowiedzialność, - umiejętność obsługi komputera (w tym pakietu MS Office) i urządzeń biurowych, - umiejetność pracy w zespole, - posiadanie obywatelstwa polskiego; - korzystanie z pełni praw publicznych; - w urzędzie państwowym nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U z 2023 poz. 342 t.j.) - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r. OSOBA NA TYM STANOWISKU:: - uczestniczy w opracowaniu projektu planu zamówień publicznych, - bierze udział w opracowywaniu planów rzeczowo - finansowych, sprawozdań i analiz finansowych w zakresie stanu wydatkowania środków finansowych przydzielonych dla Wydziału, - bierze udział w uzgadnianiu wydatków budżetowych z komórką finansową oraz w sporządzaniu zapotrzebowania na środki finansowe, wydatki w podziale na miesiące i dekady, - zajmuje się obsługą dowodów księgowych w ramach właściwości Wydziału. Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca o charakterze administracyjnobiurowym w systemie 8-godzinnym (7:30-15:30) w siedzibie Oddziału. Pełna oferta pracy znajduje się na stronie internetowej https://bip.nadwislanski.strazgraniczna.pl/s07/wolne-stanowiska-pracy/wolne-stanowiska-pracy (Ogłoszenie 04/01/2024 ) [Kontakt telefoniczny: 22 500 30 25]
Wymagania Pożądane
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Wymagania Dodatkowe
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Dane pracodawcy
Pracodawca:
Nadwiślański Oddział Straży Granicznej im. Powstania Warszawskiego
Krótki opis działalności gospodarczej:
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Komitetu Obrony Robotników 23, 02-148 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckieZobacz na mapie
E-mail:
Język aplikacji:
polski
Wymagane dokumenty:
Pełna oferta pracy znajduje się na stronie internetowej https://bip.nadwislanski.strazgraniczna.pl/s07/wolne-stanowiska-pracy/wolne-stanowiska-pracy (nr ogłoszenia: 04/01/2024)
Sposób kontaktu / przekazania dokum.:
Preferowane formy kontaktu: telefon, inny
Pozostałe dane
Liczba miejsc pracy:
1
w tym dla niepełnosprawnych:
1
Data dodania:
09.01.2024
Data aktualizacji:
Data ważności:
23.01.2024
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy:
false
Przeznaczone dla osób niepełnosprawnych (finansowanie z PFRON):
NIE

Treść oferty mogła ulec zmianie. Zapoznaj się z najaktualniejszą wersją tutaj

Informacje o cookies