Miejsce pracy:Zobacz na mapie
Nowolipie 2, 00-150 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckieZobacz na mapie
Zakres obowiązków:
1. Przyjmuje, weryfikuje nadaną dokumentacji klasyfikację, odnotowuje w dziennikach kancelaryjnych, w celu zapewnienia zgodnego z przepisami oznaczania i przechowywania akt spraw ostatecznie zakończonych.
2. Przekazuje dokumentację archiwalną do komórki organizacyjnej ds. archiwizacji, w celu zapewnienia zgodnego z przepisami sposobu i trybu przechowywania dokumentacji archiwalnej.
3. Uczestniczy w pracach komisji ds. brakowania dokumentacji jawnej kategorii BC oraz w pracach komisji inwentaryzacji tych dokumentów, w celu ich rozliczenia.
4. Sporządza wykazy dokumentów jawnych będących w posiadaniu policjantów i pracowników przenoszonych lub delegowanych do służby/pracy poza Policją oraz w przypadku ustania stosunku służbowego/pracy, w celu dostarczenia aktualnej informacji w tym zakresie i zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów jawnych.
5. Rozlicza z dokumentów jawnych będących w posiadaniu policjantów i pracowników przenoszonych lub delegowanych do służby/pracy poza Policją oraz w przypadku ustania stosunku służbowego.
6. Sprawdza zgodność stanu faktycznego ze stanem ewidencyjnym dokumentów wydziału oraz sporządza wykazy spraw nie załatwionych przez policjantów i pracowników.
7. Bierze udział w rocznej inwentaryzacji dokumentów i przepisów będących w realizacji i podlegających archiwizacji.
8. Przestrzeganie tajemnicy prawnie chronionej.
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:
false
Wymiar etatu:
1
Zmianowość:
jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40.00
Data rozpoczęcia:
15.12.2023
Data zakończenia pracy:
14.12.2024
Wynagrodzenie brutto:
od 3 286,9 PLN
System wynagradzania:
Czasowo-premiowy ze staw. mies
Zawód:
pracownik biurowy
Typ propozycji:
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
średnie zawodowe
Znajomość języków:
Zawód:
Pracownik biurowy (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2)
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Pakiet MS Office
Staż pracy ogółem:
Inne wymagania:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
- wykształcenie: średnie,
- staż pracy: 2 lata,
- umiejętności: pracy kancelaryjno-biurowej, obsługi systemu WINDOWS i pakietu MS OFFICE, pracy samodzielnej i zespołowej, analizy, organizowania pracy własnej, operatywność, komunikatywność.
- dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "POUFNE" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego.
- w Komendzie Stołecznej Policji nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 roku do dnia 31 lipca 1990 roku pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 roku o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 roku lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 roku.
WYMAGANIA POŻĄDANE:
- umiejętności: współpracy, samodzielnego rozwiązywania problemów, szybkiego działania.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
1. Przyjmuje, weryfikuje nadaną dokumentacji klasyfikację, odnotowuje w dziennikach kancelaryjnych, w celu zapewnienia zgodnego z przepisami oznaczania i przechowywania akt spraw ostatecznie zakończonych.
2. Przekazuje dokumentację archiwalną do komórki organizacyjnej ds. archiwizacji, w celu zapewnienia zgodnego z przepisami sposobu i trybu przechowywania dokumentacji archiwalnej.
3. Uczestniczy w pracach komisji ds. brakowania dokumentacji jawnej kategorii BC oraz w pracach komisji inwentaryzacji tych dokumentów, w celu ich rozliczenia.
4. Sporządza wykazy dokumentów jawnych będących w posiadaniu policjantów i pracowników przenoszonych lub delegowanych do służby/pracy poza Policją oraz w przypadku ustania stosunku służbowego/pracy, w celu dostarczenia aktualnej informacji w tym zakresie i zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów jawnych.
5. Rozlicza z dokumentów jawnych będących w posiadaniu policjantów i pracowników przenoszonych lub delegowanych do służby/pracy poza Policją oraz w przypadku ustania stosunku służbowego.
6. Sprawdza zgodność stanu faktycznego ze stanem ewidencyjnym dokumentów wydziału oraz sporządza wykazy spraw nie załatwionych przez policjantów i pracowników.
7. Bierze udział w rocznej inwentaryzacji dokumentów i przepisów będących w realizacji i podlegających archiwizacji.
8. Przestrzeganie tajemnicy prawnie chronionej.
[PEŁNA TREŚĆ OFERTY: http://bip.ksp.policja.gov.pl/ksp/ogloszenia-o-wolnych-st/42035,Ogloszenie-o-wolnym-stanowisku-pracy-poza-korpusem-sluzby-cywilnej-starszy-techn.html
Wymagania Pożądane
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Poświadczenie bezpieczeństwa – dostęp do informacji niejawnych o klauzuli "poufne"
Wymagania Dodatkowe
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Pracodawca:
Komenda Stołeczna Policji
Krótki opis działalności gospodarczej:
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Adres:Zobacz na mapie
Nowolipie 2, 00-150 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckieZobacz na mapie
Język aplikacji:
polski
Wymagane dokumenty:
http://bip.ksp.policja.gov.pl/ksp/ogloszenia-o-wolnych-st/42035,Ogloszenie-o-wolnym-stanowisku-pracy-poza-korpusem-sluzby-cywilnej-starszy-techn.html
Sposób kontaktu / przekazania dokum.:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Treść oferty mogła ulec zmianie. Zapoznaj się z najaktualniejszą wersją tutaj