Niepelnosprawni Praca - Oferty pracy dla osób niepełnosprawnych

Administracja biurowa
Administracja państwowa
Budownictwo, Geodezja
Doradztwo, Konsulting
Farmacja, Biotechnologia
Finanse i bankowość, Ekonomia
Grafika, Kreacja artystyczna, Fotografia
HR, Kadry
Informatyka
Inne
Instalacja, Utrzymanie, Serwis
Internet, E-commerce
Inżynieria, Konstrukcja, Technika
Kadra zarządzająca
Księgowość, Podatki, Controlling, Audyt
Logistyka, Zakupy, Transport
Marketing, Reklama, Promocja i PR
Media, Dziennikarstwo, Rozrywka, Kultura
Medycyna, Opieka zdrowotna
Motoryzacja
Nieruchomości, Architektura
Obsługa klienta, Call Center
Pracownik ochrony
Prawo
Produkcja, Praca fizyczna
Produkcja spożywcza
Rolnictwo, Ochrona środowiska
Sprzątaczki, Opiekunki, Gosposie
Sprzedaż, Handel
Szkolenia, Edukacja
Telekomunikacja
Tłumaczenia
Turystyka, Hotelarstwo, Gastronomia
Ubezpieczenia
Uroda
Wszystkie branże
Wszystkie lokalizacje
Miasto:
dolnośląskie
kujawsko-pomorskie
lubelskie
lubuskie
łódzkie
małopolskie
mazowieckie
opolskie
podkarpackie
podlaskie
pomorskie
śląskie
świętokrzyskie
warmińsko-mazurskie
wielkopolskie
zachodniopomorskie
zagranica

Technik K/m

2024-12-09 - 2024-12-20


Treść oferty pracy
Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy:Zobacz na mapie
Włochowska 25/33, 02-336 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckieZobacz na mapie
Zakres obowiązków:
1. Prowadzenie registratury akt Wydziału Konwojowego KSP i składnicy akt Policyjnej Izby Dziecka WK KSP. 2. Przyjmowanie akt przekazanych do Składnicy Akt lub do brakowania. 3. Przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy. 4. Przestrzeganie przepisów o ochronie informacji niejawnych. 5. Przestrzeganie tajemnicy prawnie chronionej. 6. Uczestniczenie w pracach komisji powołanych przez Naczelnika Wydziału Konwojowego. 7. Zastępowanie sekretarki Naczelnika Wydziału. 8. Sporządzanie listy obecności dla policjantów i pracowników Wydziału. 9. Kompletowanie i aktualizowanie zbiorów akt prawnych. 10. Prowadzenie Kancelarii Jawnej. 11. Prowadzenie obsługi kancelaryjnej w wydziale poprzez przyjmowanie, rejestrowanie, przechowywanie, przekazywanie i przesyłanie dokumentów. 12. Przyjmowanie, weryfikowanie nadanej klasyfikacji dokumentacji spraw ostatecznie zakończonych, odnotowywanie w dziennikach kancelaryjnych oraz uczestniczy przy klasyfikacji akt kat. B pod względem okresu przechowywania. 13. Przyjmowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie, archiwizowanie, wydawanie, udostępnianie i wysyłanie materiałów jawnych oraz prowadzenie urządzeń ewidencyjnych dla tych dokumentów w celu zapewnienia obsługi i przetwarzania materiałów jawnych w wydziale 14. Rozliczanie policjantów i pracowników Wydziału z przydzielonych spraw i dokumentów służbowych w przypadku ustania stosunku pracy/służby, przeniesienia lub delegowania. 15. Uczestniczenie w pracach komisji ds. brakowania dokumentacji jawnej kat. BC oraz w pracach komisji inwentaryzacji dokumentów jawnych. 16. Sporządza wykazy dokumentów pobranych z Kancelarii przez pracowników komórek organizacyjnych w celu rozliczenia z dziennikiem korespondencji. 17. Prowadzenie okresowej kontroli stanu dokumentów znajdujących się w Kancelarii. 18. Sprawdzanie właściwych oznaczeń i ewidencjonowanie dokumentów, prowadzenie ewidencji rejestrów dzienników, książek ewidencyjnych i teczek, odnotowywanie zmiany. 19. Ewidencjonowanie stempli i pieczęci znajdujących się na wyposażeniu Kancelarii. 20. Przyjmowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie, przekazywanie i wysyłanie dokumentów do 10 kg. 21. Prowadzenie urządzeń ewidencyjnych w postaci: - rejestru dzienników, książek ewidencyjnych i teczek, - dzienników korespondencyjnych, - rejestru wydanych materiałów kancelaryjnych, - książki doręczeń przesyłek miejscowych, - dziennika podawczego dokumentów, - wykazu przesyłek wydanych i nadanych, - podręcznych skorowidzów, rejestrów. 22. Zwracanie wykonawcom merytorycznym dokumentów przeznaczonych do wysłania, celem ich uzupełnienia w przypadkach, gdy nie spełniają określonych wymogów. 23. Corocznie rozliczanie wszystkich pozycji w prowadzonych urządzeniach ewidencyjnych. 24. Prowadzenie dziennika korespondencyjnego w celu przekazania spraw (nakazów doprowadzeń) do realizacji przez poszczególne komórki. 25. Sporządzanie okresowych sprawozdań i wykazów z realizowanych zadań przez Wydział. 26. Sporządzanie kwartalnych wykazów spraw niezałatwionych. 27. Przyjmowanie i wydawanie poczty jawnej. 28. Zabezpieczanie terminowej i prawidłowej wymiany poczty jawnej. 29. Opracowywanie oraz nadawanie przesyłki poleconej i zwykłej do urzędów pocztowych. 30. Przyjmowanie i przekazywanie przesyłek: - nadanych przez instytucje i przedsiębiorstwa państwowe do jednostek resortu MSW i A; - nadawanie przez Centrum Personalizacji Dokumentów MSW i A do Urzędów Dzielnic i Urzędu Wojewódzkiego. 31. Segregowanie i przygotowywanie przesyłki pocztowe jawnej do przewozu. 32. Ewidencjonowanie przyjętych przekazanych i wydanych przesyłek pocztowych. 33. Prowadzenie sprawozdawczości z dziennego obrotu poczty.
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:
false
Wymiar etatu:
1
Zmianowość:
jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40.00
Data rozpoczęcia:
01.03.2025
Data zakończenia pracy:
28.02.2026
Wynagrodzenie brutto:
od 4 020 PLN
System wynagradzania:
Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód:
pracownik biurowy
Typ propozycji:
Wymagania
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
średnie zawodowe
Znajomość języków:
polski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Zawód:
Pracownik biurowy
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Staż pracy ogółem:
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: - wykształcenie: śrfednie zawodowe, - komunikatywność, - umiejętność współpracy, organizacji pracy własnej, - uprawnienia: kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "ŚCIŚLE TAJNE" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzaj. Miejsce pracy: Włochowska 25/33 Godziny pracy: rozpoczęcia między 7.00 a 9.00 a zakonczenia miedzy 15.00 a 17.00. Do wynagrodzenia dodatkowo: premia i dodatki: 20,00% premia + dodatek za wysługę lat przysługujacy po 5 latach pracy. Wynagrodzenie w sumie nie niższe niż min. krajowa. kontakt osobisty, kontakt e-mail: sebastian.zalesinski@ksp.policja.gov.pl, kontakt telefoniczny: 47 72 365 80.
Wymagania Pożądane
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Wymagania Dodatkowe
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Dane pracodawcy
Pracodawca:
Komenda Stołeczna Policji
Krótki opis działalności gospodarczej:
Adres www:
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nowolipie 2, 00-150 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckieZobacz na mapie
Język aplikacji:
polski
Wymagane dokumenty:
Po uzgodnieniu z pracodawcą
Sposób kontaktu / przekazania dokum.:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Pozostałe dane
Liczba miejsc pracy:
1
w tym dla niepełnosprawnych:
1
Data dodania:
09.12.2024
Data aktualizacji:
Data ważności:
20.12.2024
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy:
false
Przeznaczone dla osób niepełnosprawnych (finansowanie z PFRON):
NIE

Treść oferty mogła ulec zmianie. Zapoznaj się z najaktualniejszą wersją tutaj
Dane kontaktowe
E-mail sebastian.zalesinski@ksp.policja.gov.pl

Informacje o cookies