Miejsce pracy:Zobacz na mapie
Lubelska 13/161, 35-241 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackieZobacz na mapie
Zakres obowiązków:
Odbieranie i rozwiązywanie zapytań i próśb na pierwszej linii kontaktu z pracownikami za pośrednictwem różnych kanałów komunikacji; operacyjne wsparcie personalne w całym cyklu życia pracownika; wsparcie techniczne pracowników w zakresie wszystkich aplikacji w dziale HR; obsługa aktualizacji i treści w systemach HR i innych dedykowanych kanałów komunikacji z pracownikami zgodnie ze zmianami w procesach i procedurach zatrudnienia.
Praca w godzinach 8:00-16:00 lub 9:00-17:00.
Wymagane wykształcenie wyższe, aktualne orzeczenie o niepełnosprawności, doświadczenie w obsłudze klienta (min. 1 rok), umiejętności komunikacyjne, interpersonalne, dobra dykcja, znajomość MS Office, umiejętność szybkiego rozwiązywania problemów, zapytań, dokładność, umiejętność pracy zespołowej. Mile widziana znajomość języka angielskiego, mile widziane doświadczenie w branży HR.
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:
false
Wymiar etatu:
1
Zmianowość:
jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40.00
Data rozpoczęcia:
02.12.2024
Data zakończenia pracy:
Wynagrodzenie brutto:
od 4 300 PLN
System wynagradzania:
Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód:
specjalista do spraw kadr
Typ propozycji:
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
wyższe (w tym licencjat)
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, obsługa klienta, komunikacja oraz kontakt z klientem. (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1)
Staż pracy ogółem:
Inne wymagania:
Wymagania Pożądane
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
doświadczenie w zakresie kadry i administracja, dokładność, sumienność, dobra znajomość środowiska Ms Office, umiejętność rozwiązywania problemów, zdolności interpersonalne, dobra dykcja, rozwinięte umiejetności komunikacyjne, Praca zespołowa, sumienność w wykonywaniu obowiązków
Wymagania Dodatkowe
Wykształcenie:
Znajomość języków:
angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Pracodawca:
IPRACUJZDALNIE.PL SPÓLKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Krótki opis działalności gospodarczej:
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Adres:Zobacz na mapie
Lubelska 13/161, 35-241 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackieZobacz na mapie
E-mail:
Język aplikacji:
polski
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób kontaktu / przekazania dokum.:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Godziny : 08:00-16:00
Treść oferty mogła ulec zmianie. Zapoznaj się z najaktualniejszą wersją tutaj