Miejsce pracy:Zobacz na mapie
Generała Józefa Hallera 17, 80-401 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskieZobacz na mapie
Zakres obowiązków:
Zapewnienie warunków niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania
szkoły, organizowanie inspekcji technicznych budynku i otoczenia oraz
konserwacji i remontów, utrzymanie właściwego stanu sanitarnego budynku szkoły, organizacje bieżących remontów (poszukiwanie wykonawców, umowy,
nadzór nad realizacją), prowadzenie ksiąg inwentarzowych, prowadzenie księgi obiektu, rejestrów ZP, ewidencjonowanie wyposażenia, środków trwałych, pomocy
dydaktycznych w księgach inwentarzowych, terminowe sporządzanie sprawozdań (np. GUS, BDO, ZP), zaopatrzenie szkoły w materiały i pomoce naukowe, dokonywanie zakupów w sposób celowy i oszczędny, znajomość przepisów Prawa zamówień publicznych w tym: sprawozdania, plany, przygotowanie, prowadzenie dokumentacji oraz przeprowadzanie przetargów pod względem Prawa zamówień publicznych, znajomość obsługiwania platform zakupowych do przeprowadzania
przetargów, prawidłowe prowadzenie dokumentacji dotyczącej wydatków
z funduszy unijnych, nadzorowanie i kierowanie pracą podległego personelu, sporządzanie grafików recepcji, sporządzanie umów na wynajem pomieszczeń szkolnych, internatu, sporządzanie umów z instytucjami zewnętrznymi, obsługa programów: SIO, PROGMAN - wyposażenie, BDO, KSAT, Excel, SL, przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych, opisywanie rachunków, faktur pod względem merytorycznym, przestrzeganie dyscypliny budżetowe, współpraca z instytucjami zewnętrznymi. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach: 07:30-15:30.
Szczegółowe informacje dostępne są na stronie: www.medyk.gda.pl, zakładka aktualności, zakładka oferty pracy.
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:
false
Wymiar etatu:
1
Zmianowość:
jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40.00
Data rozpoczęcia:
01.03.2024
Data zakończenia pracy:
Wynagrodzenie brutto:
od 5 000 do 7 400 PLN
System wynagradzania:
Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód:
pozostali kierownicy do spraw innych typów usług gdzie indziej niesklasyfikowani
Typ propozycji:
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
średnie zawodowe
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Staż pracy ogółem:
[cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3
Inne wymagania:
wykształcenie wyższe (ukończone jednolite studia magisterskie, studia zawodowe, uzupełniające studia magisterski lub studia podyplomowe na kierunku administracja) umożliwiające wykonywanie zadań na
stanowisku i co najmniej 3-letni staż pracy lub wykształcenie średnie umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku (w zakresie administracji i zamówień publicznych w jednostkach samorządu terytorialnego) i co najmniej 6- letni staż pracy, szkolenia w zakresie udzielania zamówień publicznych, znajomość przepisów dotyczących: ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych, Prawo budowlane, umiejętności sporządzania umów z kontrahentami, umiejętność przeprowadzania inwentaryzacji, znajomość obsługi komputera w tym programów: PROGMAN wyposażenie, SIO, Microsoft Office, SL, umiejętność zarządzania pracownikami i pracy w zespole, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, brak skazania za przestępstwa o których mowa w art. 54 ust. 2 pkt. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, brak ukarania karą zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o której mowa w ustawie z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, osoba posiadająca obywatelstwo polskie albo osoba będąca obywatelem państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, której na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej posiadająca znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej, nieposzlakowana opinia, pełna zdolność do czynności prawnych oraz
korzystanie z pełni praw publicznych. Wymagania dodatkowe: dobra organizacja pracy, komunikatywność, umiejętność zarządzania czasem, sumienność, samodzielność, mile widziane prawo jazdy oraz samochód, mile widziana obsługa programu finansowo księgowego KSAT. Mile widziane osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Wymagania Pożądane
Wykształcenie:
wyższe (w tym licencjat)
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Wymagania Dodatkowe
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Pracodawca:
POMORSKA MEDYCZNA SZKOŁA POLICEALNA W GDAŃSKU
Krótki opis działalności gospodarczej:
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Adres:Zobacz na mapie
Generała Józefa Hallera 17, 80-401 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskieZobacz na mapie
E-mail:
Język aplikacji:
polski
Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny oraz informacje (np. CV), o których mowa w art. 22 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2023r. poz. 1465 z późn. zm.) tj. imię(imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia,
b) kserokopia dyplomów potwierdzających wykształcenie,
c) kserokopia świadectw pracy lub inne dokumenty potwierdzające zatrudnienie oraz staż pracy,
d) kserokopia zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
e) oświadczenie o niekaralności, posiadanym obywatelstwie (w przypadku osoby będącej obywatelem państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, której na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - kserokopia dokumentu
potwierdzającego posiadanie znajomości języka polskiego określonego w przepisach o służbie cywilnej), pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
f) w przypadku dostarczenia danych osobowych innych niż wymagane w punkcie 6 - oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie dobrowolnie podanych danych osobowych zawartych w aplikacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1206 ze zm.).
Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530), jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Oferty można składać osobiście w sekretariacie szkoły, mailowo na adres kadry@medyk.gda.pl lub za pośrednictwem poczty.
Sposób kontaktu / przekazania dokum.:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Treść oferty mogła ulec zmianie. Zapoznaj się z najaktualniejszą wersją tutaj