Niepelnosprawni Praca - Oferty pracy dla osób niepełnosprawnych

Administracja biurowa
Administracja państwowa
Budownictwo, Geodezja
Doradztwo, Konsulting
Farmacja, Biotechnologia
Finanse i bankowość, Ekonomia
Grafika, Kreacja artystyczna, Fotografia
HR, Kadry
Informatyka
Inne
Instalacja, Utrzymanie, Serwis
Internet, E-commerce
Inżynieria, Konstrukcja, Technika
Kadra zarządzająca
Księgowość, Podatki, Controlling, Audyt
Logistyka, Zakupy, Transport
Marketing, Reklama, Promocja i PR
Media, Dziennikarstwo, Rozrywka, Kultura
Medycyna, Opieka zdrowotna
Motoryzacja
Nieruchomości, Architektura
Obsługa klienta, Call Center
Pracownik ochrony
Prawo
Produkcja, Praca fizyczna
Produkcja spożywcza
Rolnictwo, Ochrona środowiska
Sprzątaczki, Opiekunki, Gosposie
Sprzedaż, Handel
Szkolenia, Edukacja
Telekomunikacja
Tłumaczenia
Turystyka, Hotelarstwo, Gastronomia
Ubezpieczenia
Uroda
Wszystkie branże
Wszystkie lokalizacje
Miasto:
dolnośląskie
kujawsko-pomorskie
lubelskie
lubuskie
łódzkie
małopolskie
mazowieckie
opolskie
podkarpackie
podlaskie
pomorskie
śląskie
świętokrzyskie
warmińsko-mazurskie
wielkopolskie
zachodniopomorskie
zagranica

Pracownik Działu Księgowości

2024-01-26 - 2024-02-23


Treść oferty pracy
Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy:Zobacz na mapie
3 Maja 31, 44-200 Rybnik, powiat: m. Rybnik, woj: śląskieZobacz na mapie
Zakres obowiązków:
Wymagane wykształcenie minimum średnie (w zakresie księgowości-płace, rachunkowości-finanse). Zakres obowiązków: sporządzanie listy płac pracowników wg angaży oraz rozliczania wszystkich pochodnych zgodnie z obowiązującymi przepisami, zgłaszanie i wyrejestrowanie z ZUS, sporządzanie listy płac z tytułu umowy zlecenie, dzieło oraz rozliczania wszystkich pochodnych zgodnie z obowiązującymi przepisami, zgłaszanie i wyrejestrowanie z ZUS, terminowe odprowadzanie pochodnych od funduszu płac, rozliczenie deklaracji miesięcznej, współpraca z US, ZUS, GUS oraz sporządzanie deklaracji i sprawozdań. sporządzanie dokumentacji i formularzy związanych z rozliczaniem wynagrodzeń w tym sporządzanie zaświadczeń o wynagrodzeniu, księgowanie należności i wpłat rodziców biologicznych za pobyt dzieci w pieczy zastępczej, księgowanie dochodów jednostki oraz sporządzanie sprawozdania z dochodów i należności, prowadzenie dokumentacji związanej z egzekucją należności Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie: - wystawianie upomnień, - sporządzanie tytułów wykonawczych. Zgłaszanie dłużników do biura informacji gospodarczej, prowadzenie rozliczeń z innymi jednostkami samorządu terytorialnego z zakresu opłat za pobyt dzieci w pieczy zastępczej rozliczenia kwartalne, miesięczne, wystawianie not dla gmin i powiatów oraz ich księgowanie i wydruk z operacji. Wprowadzanie przelewów do bankowości internetowej. Przygotowywanie wniosków o udzielenie dotacji celowej na wypłatę świadczeń pieniężnych dla posiadaczy Karty Polaka osiedlających się na terytorium Rzeczypospolitej. Przygotowywanie list wypłat świadczeń pieniężnych dla posiadaczy Karty Polaka zgodnie z decyzjami Wojewody. Przygotowywanie informacji dla Wojewody o poziomie wykorzystania dotacji na wypłatę świadczeń dla posiadaczy Karty Polaka. Wykonywanie poleceń Kierownika jednostki. Kontakt z pracodawcą telefoniczny. Podania skłądać e-mailem: pcpr@powiatrybnicki.pl.
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:
false
Wymiar etatu:
1
Zmianowość:
jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40.00
Data rozpoczęcia:
01.02.2024
Data zakończenia pracy:
Wynagrodzenie brutto:
od 4 242 PLN
System wynagradzania:
Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód:
księgowy
Typ propozycji:
Wymagania
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
średnie zawodowe, techniczne
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Staż pracy ogółem:
[cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2
Inne wymagania:
Wymagania Pożądane
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Wymagania Dodatkowe
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Dane pracodawcy
Pracodawca:
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W RYBNIKU
Krótki opis działalności gospodarczej:
Adres www:
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
3 Maja 31, 44-200 Rybnik, powiat: m. Rybnik, woj: śląskieZobacz na mapie
Język aplikacji:
polski
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób kontaktu / przekazania dokum.:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Pozostałe dane
Liczba miejsc pracy:
1
w tym dla niepełnosprawnych:
1
Data dodania:
25.01.2024
Data aktualizacji:
26.01.2024
Data ważności:
23.02.2024
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy:
false
Przeznaczone dla osób niepełnosprawnych (finansowanie z PFRON):
NIE

Treść oferty mogła ulec zmianie. Zapoznaj się z najaktualniejszą wersją tutaj
Dane kontaktowe
E-mail pcpr@powiatrybnicki.pl

Informacje o cookies