Miejsce pracy:Zobacz na mapie
Sienkiewicza 32, 25-900 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskieZobacz na mapie
Zakres obowiązków:
wg potrzeb
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:
false
Wymiar etatu:
1
Zmianowość:
jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40.00
Data rozpoczęcia:
31.12.2024
Data zakończenia pracy:
Wynagrodzenie brutto:
od 5 500 PLN
System wynagradzania:
Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód:
specjalista do spraw kadr
Typ propozycji:
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Staż pracy ogółem:
Inne wymagania:
Zakres obowiązków: kompleksowa obsługa kadrowa instytucji, sporządzanie dokumentacji związanej z przebiegiem zatrudnienia pracowników
(zawieranie i rozwiązywanie umów o pracę, aneksów, świadectw pracy, zaświadczeń, opinii, itp.) bieżąca kontrola dyscypliny pracy, kompletowanie akt osobowych, prowadzenie ewidencji pracowniczej, wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego,ustalanie uprawnień pracowników do urlopów, nagród jubileuszowych, odpraw emerytalnych, rentowych, dodatków za wieloletnią pracę itd., kierowanie pracowników na wstępne, okresowe i kontrolne badania lekarskie, współorganizowanie szkoleń okresowych bhp i ppoż., uczestniczenie w opracowywaniu regulaminów wewnętrznych, prowadzenie sekretariatu dyrektora Teatru, organizowanie narad z udziałem kierownictwa i pracowników Teatru, ustalanie terminarza spotkań dyrektora Teatru z artystami współpracującymi z Teatrem, dziennikarzami, ludźmi kultury, dokumentowanie spraw kancelaryjnych, ewidencja delegacji służbowych, rejestracja, dekretowanie, wysyłka korespondencji, archiwizacja dokumentacji z zakresu kadr i sekretariatu.
Wymagania:doświadczenie w zakresie prowadzenia obsługi kadrowej, znajomość przepisów prawa pracy, dobra organizacja pracy, terminowość i dokładność w realizacji zadań, zdolności komunikacyjne i umiejętność pracy w grupie, wysoka kultura osobista, znajomość języka angielskiego
mile widziana znajomość specyfiki pracy w teatrze
Pracodawca oferuje; umowę o pracę na zastępstwo w pełnym wymiarze godzin,
pracę stacjonarną, pakiet świadczeń socjalnych, bilety pracownicze na spektakle
Wymagania Pożądane
Wykształcenie:
wyższe (w tym licencjat)
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Wymagania Dodatkowe
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Pracodawca:
Teatr im. Stefana Żeromskiego
Krótki opis działalności gospodarczej:
Działalność zespołów teatralnych dramatycznych i lalkowych
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Adres:Zobacz na mapie
Sienkiewicza 32, 25-900 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskieZobacz na mapie
Język aplikacji:
polski
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób kontaktu / przekazania dokum.:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, inny - CV prosimy przesyłać na adres mailowy: sekretariat@teatrzeromskiego.pl w terminie do
20.01.2025 r. do godz. 12:00. W tytule wiadomości należy wpisać: stanowisko . szczegółowe informacje pod nr tel; 41/ 344 47 65
Treść oferty mogła ulec zmianie. Zapoznaj się z najaktualniejszą wersją tutaj