Niepelnosprawni Praca - Oferty pracy dla osób niepełnosprawnych

Administracja biurowa
Administracja państwowa
Budownictwo, Geodezja
Doradztwo, Konsulting
Farmacja, Biotechnologia
Finanse i bankowość, Ekonomia
Grafika, Kreacja artystyczna, Fotografia
HR, Kadry
Informatyka
Inne
Instalacja, Utrzymanie, Serwis
Internet, E-commerce
Inżynieria, Konstrukcja, Technika
Kadra zarządzająca
Księgowość, Podatki, Controlling, Audyt
Logistyka, Zakupy, Transport
Marketing, Reklama, Promocja i PR
Media, Dziennikarstwo, Rozrywka, Kultura
Medycyna, Opieka zdrowotna
Motoryzacja
Nieruchomości, Architektura
Obsługa klienta, Call Center
Pracownik ochrony
Prawo
Produkcja, Praca fizyczna
Produkcja spożywcza
Rolnictwo, Ochrona środowiska
Sprzątaczki, Opiekunki, Gosposie
Sprzedaż, Handel
Szkolenia, Edukacja
Telekomunikacja
Tłumaczenia
Turystyka, Hotelarstwo, Gastronomia
Ubezpieczenia
Uroda
Wszystkie branże
Wszystkie lokalizacje
Miasto:
dolnośląskie
kujawsko-pomorskie
lubelskie
lubuskie
łódzkie
małopolskie
mazowieckie
opolskie
podkarpackie
podlaskie
pomorskie
śląskie
świętokrzyskie
warmińsko-mazurskie
wielkopolskie
zachodniopomorskie
zagranica

Specjalistka Do Spraw Kadr/asystentka Dyrektora

2024-12-31 - 2025-01-20


Treść oferty pracy
Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy:Zobacz na mapie
Sienkiewicza 32, 25-900 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskieZobacz na mapie
Zakres obowiązków:
wg potrzeb
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:
false
Wymiar etatu:
1
Zmianowość:
jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40.00
Data rozpoczęcia:
31.12.2024
Data zakończenia pracy:
Wynagrodzenie brutto:
od 5 500 PLN
System wynagradzania:
Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód:
specjalista do spraw kadr
Typ propozycji:
Wymagania
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Staż pracy ogółem:
Inne wymagania:
Zakres obowiązków: kompleksowa obsługa kadrowa instytucji, sporządzanie dokumentacji związanej z przebiegiem zatrudnienia pracowników (zawieranie i rozwiązywanie umów o pracę, aneksów, świadectw pracy, zaświadczeń, opinii, itp.) bieżąca kontrola dyscypliny pracy, kompletowanie akt osobowych, prowadzenie ewidencji pracowniczej, wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego,ustalanie uprawnień pracowników do urlopów, nagród jubileuszowych, odpraw emerytalnych, rentowych, dodatków za wieloletnią pracę itd., kierowanie pracowników na wstępne, okresowe i kontrolne badania lekarskie, współorganizowanie szkoleń okresowych bhp i ppoż., uczestniczenie w opracowywaniu regulaminów wewnętrznych, prowadzenie sekretariatu dyrektora Teatru, organizowanie narad z udziałem kierownictwa i pracowników Teatru, ustalanie terminarza spotkań dyrektora Teatru z artystami współpracującymi z Teatrem, dziennikarzami, ludźmi kultury, dokumentowanie spraw kancelaryjnych, ewidencja delegacji służbowych, rejestracja, dekretowanie, wysyłka korespondencji, archiwizacja dokumentacji z zakresu kadr i sekretariatu. Wymagania:doświadczenie w zakresie prowadzenia obsługi kadrowej, znajomość przepisów prawa pracy, dobra organizacja pracy, terminowość i dokładność w realizacji zadań, zdolności komunikacyjne i umiejętność pracy w grupie, wysoka kultura osobista, znajomość języka angielskiego mile widziana znajomość specyfiki pracy w teatrze Pracodawca oferuje; umowę o pracę na zastępstwo w pełnym wymiarze godzin, pracę stacjonarną, pakiet świadczeń socjalnych, bilety pracownicze na spektakle
Wymagania Pożądane
Wykształcenie:
wyższe (w tym licencjat)
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Wymagania Dodatkowe
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Dane pracodawcy
Pracodawca:
Teatr im. Stefana Żeromskiego
Krótki opis działalności gospodarczej:
Działalność zespołów teatralnych dramatycznych i lalkowych
Adres www:
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Sienkiewicza 32, 25-900 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskieZobacz na mapie
Język aplikacji:
polski
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób kontaktu / przekazania dokum.:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, inny - CV prosimy przesyłać na adres mailowy: sekretariat@teatrzeromskiego.pl w terminie do 20.01.2025 r. do godz. 12:00. W tytule wiadomości należy wpisać: stanowisko . szczegółowe informacje pod nr tel; 41/ 344 47 65
Pozostałe dane
Liczba miejsc pracy:
1
w tym dla niepełnosprawnych:
1
Data dodania:
31.12.2024
Data aktualizacji:
Data ważności:
20.01.2025
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy:
false
Przeznaczone dla osób niepełnosprawnych (finansowanie z PFRON):
NIE

Treść oferty mogła ulec zmianie. Zapoznaj się z najaktualniejszą wersją tutaj
Dane kontaktowe
E-mail sekretariat@teatrzeromskiego.pl

Informacje o cookies