Niepelnosprawni Praca - Oferty pracy dla osób niepełnosprawnych

Administracja biurowa
Administracja państwowa
Budownictwo, Geodezja
Doradztwo, Konsulting
Farmacja, Biotechnologia
Finanse i bankowość, Ekonomia
Grafika, Kreacja artystyczna, Fotografia
HR, Kadry
Informatyka
Inne
Instalacja, Utrzymanie, Serwis
Internet, E-commerce
Inżynieria, Konstrukcja, Technika
Kadra zarządzająca
Księgowość, Podatki, Controlling, Audyt
Logistyka, Zakupy, Transport
Marketing, Reklama, Promocja i PR
Media, Dziennikarstwo, Rozrywka, Kultura
Medycyna, Opieka zdrowotna
Motoryzacja
Nieruchomości, Architektura
Obsługa klienta, Call Center
Pracownik ochrony
Prawo
Produkcja, Praca fizyczna
Produkcja spożywcza
Rolnictwo, Ochrona środowiska
Sprzątaczki, Opiekunki, Gosposie
Sprzedaż, Handel
Szkolenia, Edukacja
Telekomunikacja
Tłumaczenia
Turystyka, Hotelarstwo, Gastronomia
Ubezpieczenia
Uroda
Wszystkie branże
Wszystkie lokalizacje
Miasto:
dolnośląskie
kujawsko-pomorskie
lubelskie
lubuskie
łódzkie
małopolskie
mazowieckie
opolskie
podkarpackie
podlaskie
pomorskie
śląskie
świętokrzyskie
warmińsko-mazurskie
wielkopolskie
zachodniopomorskie
zagranica

Referent

2018-04-28 - 2018-05-27


Treść oferty pracy
Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Zobacz na mapie
Gronowo Górne, powiat: elbląski, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków :
naliczanie wynagrodzeń pracowniczych,
sporządzanie list płac wynagrodzeń, zasiłków ZUS, prowadzenie pełnej dokumentacji w zakresie wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, macierzyńskich i innych zasiłków płaconych z ZUS zgodnie z obowiązującymi przepisami,sporządzanie zaświadczeń dotyczących wynagrodzeń, sporządzanie sprawozdawczości w zakresie wynagrodzeń, sporządzanie dokumentacji rozliczeniowej z ZUS i Urzędem Skarbowym, PEFRON, zastępstwo w czasie nieobecności Głównego Księgowego, sporządzanie i nadzór nad dokumentacją związaną z zatrudnieniem (przygotowywanie umów, skierowań na badania lekarskie, organizacja szkoleń BHP itp.), sporządzanie elektronicznych sprawozdań dla potrzeb organu nadzorującego i prowadzącego: GUS, SIO.
prowadzenie akt osobowych dla każdego pracownika, organizacja dokumentacji kadrowo-płacowej firmy, nadzór nad nią,
kontrola i sporządzanie ewidencji czasu pracy,
przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem: umów o pracę, wypowiedzeń, świadectw pracy i innych,
spraw związane urlopami i zwolnieniami lekarskimi, opracowywanie korzystnych dla Szkoły planów urlopowych,
monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, informowanie kierownictwa o zmianach dotyczących Szkoły i opracowanie wymaganych przez nie działań,
rozliczanie delegacji pracowników, aktualizacja regulaminów i procedur obowiązujących w szkole.




Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:
NIE
Wymiar etatu:
1
Zmianowość:
jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Data rozpoczęcia:
02.05.2018
Wynagrodzenie brutto :
od 2 500 PLN
System wynagradzania:
Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód:
technik administracji*
Typ propozycji:
Zapewnienie wyżywienia:
NIE
Zapewnienie zakwaterowania:
NIE
Zatrudnienie od zaraz:
NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski:
NIE
Wymagania
Wymagania konieczne
Wymagania dodatkowe
Pozostałe wymagania
Dane pracodawcy
Krótki opis działalności gospodarczej:
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu pracy:
Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Saperów 24, 82-300 Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Język aplikacji:
polski
Wymagane dokumenty:
e-mail: liceumplastyczne@elblag.com.pl, tel. 55 2333176
Wymagane dokumenty:
CV z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,
list motywacyjny,
kserokopie dokumentów poświadczających wymagane wykształcenie,
kserokopie świadectw pracy potwierdzających wymagany staż pracy,
oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe,
oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą
z 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zmianami)
inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, opinie, referencje.

Sposób kontaktu / przekazania dokum.:
Pozostałe dane
Liczba miejsc pracy:
1
w tym dla niepełnosprawnych:
1
Data dodania:
27.04.2018
Data aktualizacji:
Data ważności:
27.05.2018
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy:
TAK
Przeznaczone dla osób niepełnosprawnych (finansowanie z PFRON):
TAK
Możliwe przekazanie do realizacji przez inny PUP:
NIE
Data udostępnienia na portalu Europejskich Służb Zatrudnienia:
27.04.2018

Treść oferty mogła ulec zmianie. Zapoznaj się z najaktualniejszą wersją tutaj
Dane kontaktowe
E-mail banasiak@elblag.praca.gov.pl
Lokalizacja

Sprawdź Także Podobne Oferty


Informacje o cookies