Miejsce pracy:Zobacz na mapie
Artyleryjska 3B, 10-165 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskieZobacz na mapie
Zakres obowiązków:
1) racjonalne i oszczędne gospodarowanie mieniem oraz środkami budżetowymi przeznaczonymi na wyposażenie,
2) prowadzenie prawidłowej gospodarki materiałowej oraz pełnej dokumentacji w tym zakresie,
3) przygotowywanie umów i realizacja procedur zakupowych dotyczących zamówień publicznych,
4) kompletowanie, weryfikowanie, ewidencjonowanie, archiwizowanie dokumentacji
obiektów i gruntów oraz nadzór nad należytym przechowywaniem tych dokumentów,
5) inspirowanie działań dotyczących racjonalnej gospodarki nieruchomościami,
6) sporządzanie deklaracji na podatek od nieruchomości, pism urzędowych,
7) przygotowanie dokumentacji związanej z eksploatacją nieruchomości,
8) prowadzenie rejestru faktur,
9) obsługa dokumentacji rozliczeniowej dotyczącej pojazdów służbowych;
10) stałe podnoszenie kwalifikacji poprzez udział w szkoleniach.
Godziny pracy 7:45-15:45
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:
false
Wymiar etatu:
1
Zmianowość:
jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40.00
Data rozpoczęcia:
01.02.2025
Data zakończenia pracy:
Wynagrodzenie brutto:
od 4 700 PLN
System wynagradzania:
Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biurowej
Typ propozycji:
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
średnie ogólnokształcące, wyższe (w tym licencjat)
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Staż pracy ogółem:
Inne wymagania:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
wykształcenie średnie/wyższe; obywatelstwo polskie; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
kandydat nie może być prawomocnie skazany za przestępstwa umyślne; stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.
WYMAGANIA DODATKOWE:
łatwość nawiązywania kontaktów; prawo jazdy kat. B, znajomość przepisów ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy; umiejętność obsługi komputera, m.in. programów pakietu MS Office, w tym bardzo dobra znajomość obsługi arkusza kalkulacyjnego MS Excel; zdolności interpersonalne;komunikatywność, kreatywność, samodzielność w realizacji zadań;
rzetelność i dokładność; umiejętność organizacji pracy; umiejętność radzenia sobie ze stresem; chęć stałego rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji, dodatkowym atutem będzie doświadczenie z zakresu obsługi i realizacji inwestycji i remontów budowlanych oraz znajomości ustawy Prawo zamówień publicznych.
Wymagania Pożądane
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Wymagania Dodatkowe
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Pracodawca:
Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Olsztynie
Krótki opis działalności gospodarczej:
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Adres:Zobacz na mapie
Artyleryjska 3B, 10-165 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskieZobacz na mapie
E-mail:
Język aplikacji:
polski
Wymagane dokumenty:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
Życiorys/CV i list motywacyjny,
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy,
Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa,
Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru,
Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz że przeciwko kandydatowi nie toczy się postępowanie za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE:
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia,
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy.
TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
- Dokumenty należy złożyć do: 24.01.2025 r.
- Decyduje data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty,
- Miejsce składania dokumentów: Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda OHP w Olsztynie, 10-165 Olsztyn ul. Artyleryjska 3B - z dopiskiem na liście motywacyjnym ogłoszenie nr KD-05A/2025".
INNE INFORMACJE:
Nasza instytucja jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne,
wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną;
Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania zawarte w ogłoszeniu;
Oświadczenia kandydatów o treści innej niż wskazana w ogłoszeniu o naborze uznawane będą za nieprawidłowe, a tym samym aplikacje nie będą spełniać wymagań formalnych;
Oświadczenia, list motywacyjny i życiorys/CV muszą być podpisanie własnoręcznie;
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego).
Niekompletne dokumenty nie zostaną zakwalifikowane do dalszego etapu;
Dokumenty złożone w aplikacji można odebrać w ciągu 30 dni po zakończeniu naboru, oferty osób niezatrudnionych po tym terminie zostaną zniszczone;
Wybrani kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną;
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 89/ 527 62 03 w. 21
Sposób kontaktu / przekazania dokum.:
Preferowane formy kontaktu: telefon
Treść oferty mogła ulec zmianie. Zapoznaj się z najaktualniejszą wersją tutaj