Miejsce pracy:Zobacz na mapie
Niepodległości 16, 10-045 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskieZobacz na mapie
Zakres obowiązków:
Terminowe naliczanie i sporządzanie list płac, dokonywanie potrąceń w listach płac, terminowe naliczanie i odprowadzanie podatku dochodowego od osób fizycznych, składek ZUS i PPK i innych składek z tytułu wynagrodzenia; terminowe sporządzanie rocznych deklaracji PIT; zaangażowanie płac, uposażeń i innych wypłat na podstawie dokumentów źródłowych; uzgadnianie zgodności zapisów na kontach planu finansowego, zaangażowania wydatków, kosztów, wydatków i rozrachunków paragrafów klasyfikacji budżetowej w zakresie: płac i pochodnych, oraz § 3070, § 4180, § 4170; sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym; sporządzanie i przekazywanie w terminie sprawozdań: Rb-23, Rb-28, Rb-70; sporządzanie i realizacja harmonogramu wydatków i dochodów; obsługa Systemu Budżetu Państwa TREZOR itp.
Godziny pracy: 7:30-15:30
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:
false
Wymiar etatu:
1
Zmianowość:
jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40.00
Data rozpoczęcia:
09.09.2024
Data zakończenia pracy:
08.09.2025
Wynagrodzenie brutto:
od 4 732 PLN
System wynagradzania:
Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód:
pracownik biurowy
Typ propozycji:
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
średnie branżowe
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
bardzo dobra znajomość pakietu Office (Excel, Word), bardzo dobra znajomośc obsługi urzadzeń biurowych, biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Staż pracy ogółem:
[cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1
Inne wymagania:
- znajomość ustaw wg ogłoszenia KPRM nr 141532
- spełnienie warunków określonych w ogłoszeniu KPRM nr 141532 (https://nabory.kprm.gov.pl/)
Wymagany co najmniej rok doświadczenia zawodowego; m i l e w i d z i a n e: co najmniej 6 miesięczne doświadczenie zawodowe w obszarze
administracji publicznej lub wydziałach finansowych.
Wymagania Pożądane
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Wymagania Dodatkowe
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Pracodawca:
Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej
Krótki opis działalności gospodarczej:
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Adres:Zobacz na mapie
Niepodległości 16, 10-045 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskieZobacz na mapie
Język aplikacji:
polski
Wymagane dokumenty:
CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz:
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
Więcej informacji na stronie: https://nabory.kprm.gov.pl/
Sposób kontaktu / przekazania dokum.:
Preferowane formy kontaktu: telefon
Treść oferty mogła ulec zmianie. Zapoznaj się z najaktualniejszą wersją tutaj