Miejsce pracy:Zobacz na mapie
76-037 Będzino 56, powiat: koszaliński, woj: zachodniopomorskieZobacz na mapie
Zakres obowiązków:
Zakres czynności związany z płacami :
1. sporządzanie list płac dla pracowników
2. prowadzenie kart wynagrodzeń, kart zasiłkowych, naliczanie wypłat wynagrodzeń za czas niezdolności do pracy oraz zasiłków chorobowych, opiekuńczych, macierzyńskich, wypadkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami i zgromadzoną dokumentacją,
3. sporządzanie wypłat nagród, odpraw emerytalnych, rentowych, ekwiwalentów za urlop, dodatkowego wynagrodzenia
Zakres czynności związany z kadrami :
1. kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników
2. przygotowywanie od strony formalnoprawnej dokumentów dotyczących zatrudnienia,
rozwiązania umów o pracę, zaszeregowania, przeniesień, urlopów i innych spraw wynikających ze stosunku pracy;
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:
false
Wymiar etatu:
1
Zmianowość:
jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40.00
Data rozpoczęcia:
01.07.2024
Data zakończenia pracy:
Wynagrodzenie brutto:
od 5 000 PLN
System wynagradzania:
Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód:
specjalista do spraw kadr
Typ propozycji:
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
średnie ogólnokształcące, średnie zawodowe
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Staż pracy ogółem:
[cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1
Inne wymagania:
1. Wymagania niezbędne :
1. Wykształcenie co najmniej średnie - preferowane ekonomiczne.
2. Kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na w/w stanowisku oraz udokumentowany min. 1-roczny staż pracy na podobnym stanowisku.
3. Obywatelstwo polskie
4.Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,
5. Brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego, lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
7. Nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe :
1. umiejętność obsługi komputera, znajomość systemu operacyjnego Windows, znajomość, pakietu Microsoft Office (WORD, EXCEL ) umiejętność posługiwania się Internetem,
2. znajomość i umiejętność obsługi programów kadrowo-płacowych , programu Płatnik,
3. znajomość przepisów prawa pracy i samorządowych oraz wszelkich aktualnie obowiązujących przepisów w tym zakresie;
4. umiejętność praktycznego stosowania przepisów prawa,
5. rzetelność, terminowość, odpowiedzialność
Wymagania Pożądane
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Wymagania Dodatkowe
Wykształcenie:
wyższe (w tym licencjat)
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Pracodawca:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Będzinie
Krótki opis działalności gospodarczej:
gminny ośrodek pomocy społecznej
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Adres:Zobacz na mapie
76-037 Będzino 56, powiat: koszaliński, woj: zachodniopomorskieZobacz na mapie
E-mail:
Język aplikacji:
polski
Wymagane dokumenty:
dodatkowe informacje: praca w godz. 7:00 - 15:00, praca na okres próbny: 2 miesiące, szczegółowe informacje na temat naboru znajdują się na stronie BIP GOPS w Będzinie
Sposób kontaktu / przekazania dokum.:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Treść oferty mogła ulec zmianie. Zapoznaj się z najaktualniejszą wersją tutaj