Niepelnosprawni Praca - Oferty pracy dla osób niepełnosprawnych

Administracja biurowa
Administracja państwowa
Budownictwo, Geodezja
Doradztwo, Konsulting
Farmacja, Biotechnologia
Finanse i bankowość, Ekonomia
Grafika, Kreacja artystyczna, Fotografia
HR, Kadry
Informatyka
Inne
Instalacja, Utrzymanie, Serwis
Internet, E-commerce
Inżynieria, Konstrukcja, Technika
Kadra zarządzająca
Księgowość, Podatki, Controlling, Audyt
Logistyka, Zakupy, Transport
Marketing, Reklama, Promocja i PR
Media, Dziennikarstwo, Rozrywka, Kultura
Medycyna, Opieka zdrowotna
Motoryzacja
Nieruchomości, Architektura
Obsługa klienta, Call Center
Pracownik ochrony
Prawo
Produkcja, Praca fizyczna
Produkcja spożywcza
Rolnictwo, Ochrona środowiska
Sprzątaczki, Opiekunki, Gosposie
Sprzedaż, Handel
Szkolenia, Edukacja
Telekomunikacja
Tłumaczenia
Turystyka, Hotelarstwo, Gastronomia
Ubezpieczenia
Uroda
Wszystkie branże
Wszystkie lokalizacje
Miasto:
dolnośląskie
kujawsko-pomorskie
lubelskie
lubuskie
łódzkie
małopolskie
mazowieckie
opolskie
podkarpackie
podlaskie
pomorskie
śląskie
świętokrzyskie
warmińsko-mazurskie
wielkopolskie
zachodniopomorskie
zagranica

Pracownik Gospodarczy

2024-10-28 - 2024-11-20
zachodniopomorskie Świnoujście


Treść oferty pracy
Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy:Zobacz na mapie
Wyspiańskiego 35 C, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskieZobacz na mapie
Zakres obowiązków:
1.Utrzymanie czystości w budynkach mieszkalnych i budynkach socjalnych z pomieszczeniami przeznaczonymi do wspólnego użytku zarządzanych i administrowanych przez Spółkę, m.in. a)zamiatanie klatek schodowych i mycie ich, b)bieżące mycie powierzchni dotykowych (poręcze, balustrady, klamki, przyciski wind, włączniki światła i inne powierzchnie lub elementy często i wspólnie używane), c)mycie windy wraz z odkurzaniem prowadnic drzwi windy na każdej kondygnacji, d)mycie drzwi: wejściowych do budynków, pomieszczeń wózkowni oraz pomieszczeń technicznych, e)usuwanie na bieżąco napisów z lamperii, f)mycie okien i luksferów, g)mycie lamperii, kratek wentylacyjnych, cokołów przypodłogowych, kaloryferów, lamp, skrzynek pocztowych i balustrad na klatce schodowej oraz balustrad zewnętrznych, tablic i znaków informacyjnych na zewnątrz daszków nad klatkami, h)zamiatanie i mycie pomieszczeń kondygnacji podziemnej (pomieszczenia techniczne i hala garażowa) dotyczy wybranych budynków, i)bieżące czyszczenie rusztu i koryta odwodnienia liniowego w garażu i na zjeździe do garażu/garaży, j)dodatkowo w budynkach z lokalami socjalnymi w pomieszczeniach przeznaczonych do wspólnego użytku: codzienne mycie urządzeń sanitarnych, tj. zlewów, umywalek, pisuarów, brodzików i misek klozetowych oraz podłóg,mycie glazury, kratek wentylacyjnych i kaloryferów;mycie luster, lamp, koszy na śmieci na bieżąco, k)dodatkowe prace związane z utrzymaniem czystości, zgodnie z potrzebami Spółki. 2.Utrzymanie czystości terenu wokół nieruchomości zarządzanych i administrowanych przez Spółkę, m.in.: a)zieleni i utwardzonych, b)placu/wiaty przy pojemnikach na odpady, c)altanach rowerowych, d)placu zabaw, e)chodnikach wokół budynków, f)schodów, g)podjazdów, miejsc postojowych, l)stojaków dla rowerów, m)bieżące czyszczenie ławek, wycieraczek, wycieraczek metalowych z osadnikiem, opróżnianie koszy na śmieci na terenie posesji, n)grabienie i zbieranie liści, o)w sezonie zimowym odśnieżanie i usuwanie gołoledzi z ciągów komunikacyjnych, w tym chodników, dojść do budynków, wiat śmietnikowych, rowerowych, w tym skuwanie lodu i posypywanie piaskiem lub mieszanką piasku z solą (w zależności od potrzeb), p)dodatkowe prace związane z utrzymaniem czystości, zgodnie z potrzebami Spółki. 3.Utrzymanie czystości w budynkach użytkowych zarządzanych i administrowanych przez Spółkę, także w częściach wspólnych oraz sanitariatów i innych pomieszczeń użytkowanych, m.in.: a)sprzątanie pomieszczeń biur, korytarzy, toalet, pomieszczeń socjalnych oraz pozostałych pomieszczeń (utrzymywanie w czystości elementów wyposażenia biur w szczególności blatów, parapetów, drzwi itp.), b)zamiatanie klatek schodowych i mycie ich, c)bieżące mycie powierzchni dotykowych (poręcze, balustrady, klamki, włączniki światła i inne powierzchnie lub elementy często i wspólnie używane), d)mycie drzwi: wejściowych do budynków, pomieszczeń technicznych, e)mycie kratek wentylacyjnych, cokołów przypodłogowych, kaloryferów, f)utrzymanie czystości przed wejściem do budynku, g)okresowe mycie okien, h)opróżnianie koszy na śmieci i wymiana worków, i)uzupełnianie środków higienicznych (papier toaletowy, mydło, ręczniki papierowe) j)czyszczenie i konserwacja podłóg (m.in. odkurzanie, mycie, polerowanie), k)dodatkowe prace związane z utrzymaniem czystości, zgodnie z potrzebami Spółki. 4.Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w sprawach związanych z organizacją pracy. 5.Przyjmowanie oraz zgłaszanie do służb technicznych awarii i usterek technicznych dotyczących budynków i lokali administrowanych przez Spółkę. 6.Zastępowanie w czasie nieobecności pracowników komórki organizacyjnej. 7.Wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań związanych z zakresem czynności zleconych przez bezpośredniego przełożonego oraz Prezesa Zarządu.
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:
false
Wymiar etatu:
1
Zmianowość:
jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40.00
Data rozpoczęcia:
02.01.2025
Data zakończenia pracy:
Wynagrodzenie brutto:
od 5 200 PLN
System wynagradzania:
Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód:
robotnik gospodarczy
Typ propozycji:
Wymagania
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
podstawowe
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Staż pracy ogółem:
Inne wymagania:
Wykształcenie: minimum podstawowe Doświadczenie zawodowe:mile widziane doświadczenie zawodowe o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku. Dodatkowe: znajomość języka polskiego w mowie i w piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania powierzonych obowiązków na stanowisku pracy. Dodatkowe: 1.Doświadczenie w samodzielnym wykonywaniu powierzonych zadań. 2.Umiejętność pracy w zespole i organizacji jego pracy. 3.Umiejętność pracy pod presją czasu. 4.Wielozadaniowość oraz szybkość działania. 5.Wysoka kultura osobista. 6.Dyspozycyjność. 7.Obowiązkowość, odpowiedzialność i rzetelność. 8.Komunikatywność, w tym łatwość przekazywania informacji. 9.Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku pracy. Miejsce zgłoszenia się kandydata na rozmowę kwalifikacyjną: ul. Wyspiańskiego 35C, 72-600 Świnoujście
Wymagania Pożądane
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Wymagania Dodatkowe
Wykształcenie:
Znajomość języków:
Zawód:
Staż pracy w zawodzie:
Umiejętności i uprawnienia:
Dane pracodawcy
Pracodawca:
TBS Lokum Sp. z o.o. (dawny ZGM Sp. z o.o.)
Krótki opis działalności gospodarczej:
Adres www:
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wyspiańskiego 35 C, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskieZobacz na mapie
Język aplikacji:
polski
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty i oświadczenia: 1. CV i list motywacyjny zawierające dane osobowe, o których mowa w art.221 § 1 Kodeksu pracy, tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane służące do kontaktowania się z kandydatem (np. numer telefonu, adres do korespondencji, adres e-mail), informacje o wykształceniu, kwalifikacjach zawodowych oraz przebiegu dotychczasowego zatrudnienia - należy opatrzyć własnoręcznym podpisem, a także klauzulą o następującej treści: Dobrowolnie wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (innych niż wymagane przepisami prawa) przez administratora danych w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko: Pracownik gospodarczy. Dane osobowe przekazane przeze mnie są zgodne z prawdą. Zapoznałam/Zapoznałem się z treścią klauzuli informacyjnej, w tym z informacją o celu i sposobach przetwarzania danych osobowych oraz o prawach jakie mi przysługują w związku z przetwarzaniem danych osobowych. 2. Wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o pracę (druk na stronie internetowej TBS Lokum). 3. Kserokopie dokumentów potwierdzające wykształcenie oraz kwalifikacje zawodowe. 4. Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwo pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu). 5. Kserokopie zaświadczeń o odbytych kursach, szkoleniach. 6. Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdują się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów. 7. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (druk na stronie internetowej TBS Lokum). Termin i miejsce składania dokumentów: Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do dnia 20.11.2024 r. do godziny 1500 w Sekretariacie siedziby TBS Lokum Sp. z o.o. przy ul. Wyspiańskiego 35C (I piętro, pokój 219) z dopiskiem: ,,Nabór na stanowisko pracy Pracownik gospodarczy albo: 1. przesłać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: sekretariat@tbslokum.pl albo 2. przesłać na adres siedziby spółki: TBS Lokum Sp. z o.o. w Świnoujściu, ul. Wyspiańskiego 35C, 72-600 Świnoujście. Inne informacje: 1. Kserokopie dokumentów, które składa kandydat powinny być przez niego potwierdzone za zgodność z oryginałem. 2. Dokumenty składane w oryginale winny być opatrzone własnoręcznym podpisem. 3. Wszystkie dokumenty w języku obcym należy przedłożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego. 4. Oferty niekompletne, które nie spełniają wymagań niezbędnych określonych ww. ogłoszeniu lub złożone powyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane, oferty zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu rekrutacji. 5. Kandydaci, których oferty spełnią wymagania zostaną powiadomieni telefonicznie lub drogą e-mail o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej. 6. Złożone dokumenty osób, które nie zostaną zatrudnione zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu rekrutacji. 7. Dodatkowe informacje można uzyskać: a) nr telefonu: (91) 321 22 80 wew. 56 (Kadry) lub wew. 42 (Administracja) albo b) e-mail: kadry@tbslokum.pl
Sposób kontaktu / przekazania dokum.:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Pozostałe dane
Liczba miejsc pracy:
5
w tym dla niepełnosprawnych:
5
Data dodania:
28.10.2024
Data aktualizacji:
28.10.2024
Data ważności:
20.11.2024
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy:
false
Przeznaczone dla osób niepełnosprawnych (finansowanie z PFRON):
NIE

Treść oferty mogła ulec zmianie. Zapoznaj się z najaktualniejszą wersją tutaj
Dane kontaktowe
E-mail kadry@tbslokum.pl

Informacje o cookies